TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#88959  av Fredrik

TEMIC skrev:Til alle dere som er litt deppa og trist, her er et lite tips

http://www.olyaf81.narod.ru/sounds/Mont ... oflife.mp3
"Always look on the bright side of death" :lol:

#88960  av cameleon

Fredrik skrev:
TEMIC skrev:Til alle dere som er litt deppa og trist, her er et lite tips

http://www.olyaf81.narod.ru/sounds/Mont ... oflife.mp3
"Always look on the bright side og death" :lol:
no shit :mrgreen:

#88961  av Dalan

Life of Brian, det er konge film det! :D
Peoples front of Judea :mrgreen:
Sist redigert av Dalan den 15 feb 2005 21:46, redigert 1 gang totalt.

#88962  av cameleon

Dalan skrev:Life of Brian, det er konge film det! :D
People's front of Judea :mrgreen:
Ante ikke at cæcar hadde så store talefeil :P
Heller ikke at folkene var så opptatt av gramatikk og skrivefeil :lol:

#88969  av GT_rider

Oiii..!!! Snakk om hett tema.. Tråden har jo auka med 2-3 sider siden eg var innom i ettermiddag..
SÃ¥ er det jo og ett tema, der folk har maange forskjellige, og ikkje minst personlige meininga.
Som f.eks camelon. Trur eg og hadde vært litt bastant vis eg hadde hatt like mykje uflaks på damefronten som han.

Sagt det før, og sier det igjen. Utroskap er ikkje bra knall :x
Det er noe ALLE bør kunne holde seg unna. Skal ikje være så vanskelig å styre unna om man virkelig er glad i partneren sin. Eller?? Noen som er uenig??

#88975  av conniew

Er jo mest det at de som er utroe er ikke spesielt superglad i partneren sin, det er vel for det meste derfor de først og fremst er utroe, om de gjør det av egen fri vilje.

#88979  av cameleon

GT_rider skrev:Oiii..!!! Snakk om hett tema.. Tråden har jo auka med 2-3 sider siden eg var innom i ettermiddag..
SÃ¥ er det jo og ett tema, der folk har maange forskjellige, og ikkje minst personlige meininga.
Som f.eks camelon. Trur eg og hadde vært litt bastant vis eg hadde hatt like mykje uflaks på damefronten som han.

Sagt det før, og sier det igjen. Utroskap er ikkje bra knall :x
Det er noe ALLE bør kunne holde seg unna. Skal ikje være så vanskelig å styre unna om man virkelig er glad i partneren sin. Eller?? Noen som er uenig??
Hehe. Jeg synes vel egentlig utroskap er et ord som er lett for å bli missbrukt da. Jeg mener at når partneren er ved sine fulle fem og ender opp sammen med en annen person, at det er et knall ekempel på hva utroskap er. Men når noen f.eks drar nytte av en person som har blacket eller når noen ender opp med noen som er redd for å si nei i frykt for at personen f.eks kan være aggresiv og ikke ta et nei for et nei, så går det dypere og jeg regner ikke det som utroskap lengre.

Ja jeg har hatt en god del forhold med jenter som ikke klarte og klarer og holde labbene sine unna andre, og slike folk mener jeg er once a cheater always a cheater. Ikke det at de nødvendigvis MÅ ha seg med andre, men de har det i seg, og kommer det en sjarmerende og kjekk gutt/jente som gjør det de kan, så tviler jeg sterkt på at de holder seg tilbake.

Min mening er at når man er sammen med noen så må man klare å sette grenser for seg selv også. Om man er veldig nærtagen i fylla så trenger man ikke nødvendigvis å drikke seg sørpe for så og gi fylla skylla etterpå. Det blir litt vel enklet spør dere meg. Er man i et forhold så er man i et forhold. Man skal ikke da oppføre seg som om man er singel.

#88982  av Fredrik

conniew skrev:Er jo mest det at de som er utroe er ikke spesielt superglad i partneren sin, det er vel for det meste derfor de først og fremst er utroe, om de gjør det av egen fri vilje.
Elsker ikke parteren og rote med andre pga nysgjerrighet/spenning...

#88984  av conniew

At man ikke elsker partneren, men er bare ute etter spenning fordi man er nysgjerrig? Om man ikke elsker partneren sin lenger, eller har aldri gjort det, hva er da vitsen med å være i forholdet in the first place, om man i tillegg vet at man ikke kommer til å elske partneren senere heller?
Da er det utrolig patetisk og ondskapsfullt å gå rundt og rote med andre folk, og ikke ha gøtts nok til å gjøre det slutt med partneren og si det som det er isteden for å troturere ham/henne ved å være utro og totalt respektløs. vil man ha spenning får man fikse det på andre måter!

#88985  av 2r-e-rik

når vi snakker om fylla har skylda...
det var nettopp en vis horunge skylte på okså...
jaja... fylla har skylda men hvem faen har skylda for fylla??????????
jeg har aldri vært utro fordet om jeg har vært full...
det var like før en gang men det var fordi det var en sinnsykt fin dame som hadde håp om noe... å jeg følte en del prass fra noen kammerater... men jeg sovna i stedet jeg... det er noe av det smarteste jeg har gjordt i hele mitt liv... (for uten å kjøpe toyota da :D )

#88986  av Fredrik

:oops: Elsker ikke partneren like mye som før skulle jeg egentlig skrive! :oops:

Altså når følelsene dabber av.. For å si det på en annen måte..

#88987  av cameleon

2r-e-rik skrev:når vi snakker om fylla har skylda...
det var nettopp en vis horunge skylte på okså...
jaja... fylla har skylda men hvem faen har skylda for fylla??????????
jeg har aldri vært utro fordet om jeg har vært full...
det var like før en gang men det var fordi det var en sinnsykt fin dame som hadde håp om noe... å jeg følte en del prass fra noen kammerater... men jeg sovna i stedet jeg... det er noe av det smarteste jeg har gjordt i hele mitt liv... (for uten å kjøpe toyota da :D )
Bingo!

Og bra du ikke valgte å gjøre noe dumt i fylla. for alt det du vet kunne hun ha vært mye værre i edru tilstand :P

#88988  av 2r-e-rik

Fredrik skrev::oops: Elsker ikke partneren like mye som før skulle jeg egentlig skrive! :oops:

Altså når følelsene dabber av.. For å si det på en annen måte..
sånn er det etter å ha vært sammen en stund.. men jeg skal love deg at du virkelig merker hvilke følelser du har for henne vis hun slår opp eller er utro...

#88989  av 2r-e-rik

men en annen ting som er sinnsykt dumt... det er å drikke seg dritings etter å ha blitt et brudd...
det gjorde jeg... å når jeg våkna dagen etterpå så huska jeg ikke en dritt å hadde skjært opp hele underarmen min... å det var grisete for å så det mildt...
måtte sy 34 sting på diverse kutt...

real stupid :oops:
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 1165