øxseth skrev:kvinfolk og tom flasker, jeg har gått lei jenter og det er lenge til jeg kommer til og kikke etter jenter igjenn. kan ikke stole på de vertfall ikke etter at et forhold er over, ta foreksempel vist du har fortalt hun noe som plager deg personligt og du forteller hun hva som plager deg og hun sier at du kan stole på hun, men med en gang det blir slutt så går kjeften hennes som en annen..... og til slutt så vet alle alt om deg. har mangen kammerater som har gått på den smellen, ikke bra. har opplevd mye selv i gjenomm åra og nå har jeg gått lei damer. sorry jenter men sånn er det, men jeg har fremdeles veninner og de trives jeg med men jeg er gått lei av og ha dame og damer som bare skall ha alt.
Det du sier der kan jo faktisk gjelde både eksdamer, venninner og kompiser da.
Det finnes ingen person du alltid kan være 100% sikker på at alltid vil holde kjeft.
Men det er folk man tror man kan stole mer på enn andre. Om det er ting man er redd for at skal komme ut så må man nesten vurdere om det er verdt det å fortelle det til noen og ta i betraktning at det faktisk kan skje at det kommer ut.
Tåler det ikke dagens lys så må man bare holde det for seg selv.
For ikke å skrive seg helt vekk her så skal jeg si meg enig i at den personen man er sammen med bør være en person man skal kunne stole 100% på, og da forteller man jo gjerne ting til den personen. Etter at det har skjedd nok ganger så vil man bli skeptisk til å fortelle folk ting man ikke vil skal komme ut. Har du en god kompis/venninne du har kjent lenge, og tidligere har kunnet stole på så er vel dette det beste stedet å søke støtte.
Fra dette og til noe litt relatert. Ønsker meninger om en sak.
En av mine kompiser er forelsket i ei jente sier han. Vet at han alltid har vært betatt og det har han latt alle vite, men ifølge jenta er det ingen sjans for de to. Tror ikke han som er forelsket vet det. Han ble kjent med denne jenta via en av sine beste kompiser som har kjent henne i mange år, og også en gang har vært veldig betatt.
Dilemmaet er som følger: Han som opprinnelig kjenner jenta har gått bak ryggen på kompisen som er forelsket, og har innledet et fucking good friends forhold til denne jenta. Dette forteller han meg, og ber meg ti stille om det.
Jeg har ikke så mye til overs for personen som fortalte meg dette og skjønner ikke helt hvorfor han i det hele tatt sa noe til meg.
Og det er nå jeg blir usikker....skal jeg si noe til kompisen som blir gått bak ryggen på? Er en person jeg vil alt godt, men er usikker på om det er å hjelpe, eller om det er å såre han hvis jeg forteller noe. Samtidig er jeg redd for at han kanskje får vite om det senere og da blir lei seg fordi jeg ikke har sagt noe.