TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#88990  av conniew

Fredrik skrev::oops: Elsker ikke partneren like mye som før skulle jeg egentlig skrive! :oops:

Altså når følelsene dabber av.. For å si det på en annen måte..
Uansett ligger vel svaret, eller ja, meningen, i det jeg skrev, man skal uansett ikke være utro om følelsene har dabba eller ikke. Det blir sett på som en selvfølge fra min side iallefall.

#88991  av Fredrik

Nei, man skal ideelt sett ikke væra det.. Men uansett så skjer det...

#88992  av conniew

uansett så skjer det? noooope nope nope. Det er bare folk uten respekt for partneren og seg selv som finner på de idiotiske tingene der!

#88995  av Fredrik

conniew skrev:uansett så skjer det? noooope nope nope. Det er bare folk uten respekt for partneren og seg selv som finner på de idiotiske tingene der!
Ja, altså det skjer... Det skjer nettopp i vår verden.. Den er ikke perfekt.. Ingen er perfekte..

Jeg forsvarer overhodet ikke dem som er utro (ei heller meg sjøl), men jeg ser realistisk på det...

#88998  av conniew

aha. Ja, enig.. altså.. Shit happens.. :?

#89040  av Lady_in_MR2

Ikke alle jenter er idioter da dere...Jeg har aldri vært utro og jeg skal aldri være det heller. Har du virkelig så lyst å ligge med noen andre når du er i et forhold, så gjør det slutt da vel!! Det er et utrolig svik å bli utsatt for løgn og bedrageri fra en du elsker.

Eksen min var sammen med ei dame i 6år som vat utro med en kompis av han. Han er fortsatt prega av det 6-7 år etterpå. Han var sjalu og skeptisk til meg selv om jeg aldri har gjort noe galt eller hadde tenkt å gjøre noe galt. Tilslutt ble jeg sint og lei for å bli beskyldt for ting som ikke hadde skjedd.Utroskap et et skikkelig onde.

Men det er viktig å lære seg at selv om en person har gjort deg noe vondt så betyr ikke det at resten av verden er ute etter deg også..Man må ikke gi opp håpet ,det er lett å aldri stole på noen igjen. Men du vet at du ikke blir skikkelig lykkelig igjen da...Gi noen andre en sjanse, det er mange gode folk rundt omkring også! :D

#89047  av Master

Lady_in_mr2: Amen. :wink:

#89061  av Ã¸xseth

kvinfolk og tom flasker, jeg har gått lei jenter og det er lenge til jeg kommer til og kikke etter jenter igjenn. kan ikke stole på de vertfall ikke etter at et forhold er over, ta foreksempel vist du har fortalt hun noe som plager deg personligt og du forteller hun hva som plager deg og hun sier at du kan stole på hun, men med en gang det blir slutt så går kjeften hennes som en annen..... og til slutt så vet alle alt om deg. har mangen kammerater som har gått på den smellen, ikke bra. har opplevd mye selv i gjenomm åra og nå har jeg gått lei damer. sorry jenter men sånn er det, men jeg har fremdeles veninner og de trives jeg med men jeg er gått lei av og ha dame og damer som bare skall ha alt.

#89062  av Neemi

øxseth skrev:kvinfolk og tom flasker, jeg har gått lei jenter og det er lenge til jeg kommer til og kikke etter jenter igjenn. kan ikke stole på de vertfall ikke etter at et forhold er over, ta foreksempel vist du har fortalt hun noe som plager deg personligt og du forteller hun hva som plager deg og hun sier at du kan stole på hun, men med en gang det blir slutt så går kjeften hennes som en annen..... og til slutt så vet alle alt om deg. har mangen kammerater som har gått på den smellen, ikke bra. har opplevd mye selv i gjenomm åra og nå har jeg gått lei damer. sorry jenter men sånn er det, men jeg har fremdeles veninner og de trives jeg med men jeg er gått lei av og ha dame og damer som bare skall ha alt.
Det du sier der kan jo faktisk gjelde både eksdamer, venninner og kompiser da.
Det finnes ingen person du alltid kan være 100% sikker på at alltid vil holde kjeft.
Men det er folk man tror man kan stole mer på enn andre. Om det er ting man er redd for at skal komme ut så må man nesten vurdere om det er verdt det å fortelle det til noen og ta i betraktning at det faktisk kan skje at det kommer ut.
Tåler det ikke dagens lys så må man bare holde det for seg selv.

For ikke å skrive seg helt vekk her så skal jeg si meg enig i at den personen man er sammen med bør være en person man skal kunne stole 100% på, og da forteller man jo gjerne ting til den personen. Etter at det har skjedd nok ganger så vil man bli skeptisk til å fortelle folk ting man ikke vil skal komme ut. Har du en god kompis/venninne du har kjent lenge, og tidligere har kunnet stole på så er vel dette det beste stedet å søke støtte.

Fra dette og til noe litt relatert. Ønsker meninger om en sak.
En av mine kompiser er forelsket i ei jente sier han. Vet at han alltid har vært betatt og det har han latt alle vite, men ifølge jenta er det ingen sjans for de to. Tror ikke han som er forelsket vet det. Han ble kjent med denne jenta via en av sine beste kompiser som har kjent henne i mange år, og også en gang har vært veldig betatt.
Dilemmaet er som følger: Han som opprinnelig kjenner jenta har gått bak ryggen på kompisen som er forelsket, og har innledet et fucking good friends forhold til denne jenta. Dette forteller han meg, og ber meg ti stille om det.
Jeg har ikke så mye til overs for personen som fortalte meg dette og skjønner ikke helt hvorfor han i det hele tatt sa noe til meg.
Og det er nå jeg blir usikker....skal jeg si noe til kompisen som blir gått bak ryggen på? Er en person jeg vil alt godt, men er usikker på om det er å hjelpe, eller om det er å såre han hvis jeg forteller noe. Samtidig er jeg redd for at han kanskje får vite om det senere og da blir lei seg fordi jeg ikke har sagt noe.

#89064  av sexten

conniew... å fy faen den figuren du har i avataren din....
den.... gir meg angst....

den har fulgt etter meg på ALLE sider jeg er innom, og så har den en sånn kjekk reklame, at når du beveger musen over den så begynner den med den SINNSYKE lyden sin.

her sitter jeg på jobb (åpent kontorlandskap) med volumet på fullt og plutselig ser alle på meg mens pc'en min goes somehting like this "DINGDINGIDNGIDINGIDNGINDING OHWÆÆÆÆÆWHD DIDINDNDNDG"...

måtte den reklamen/figuren brenne i helvete, den har påført meg flere traumer enn dere aner :)

#89065  av 2r-e-rik

Neemi skrev:
øxseth skrev:kvinfolk og tom flasker, jeg har gått lei jenter og det er lenge til jeg kommer til og kikke etter jenter igjenn. kan ikke stole på de vertfall ikke etter at et forhold er over, ta foreksempel vist du har fortalt hun noe som plager deg personligt og du forteller hun hva som plager deg og hun sier at du kan stole på hun, men med en gang det blir slutt så går kjeften hennes som en annen..... og til slutt så vet alle alt om deg. har mangen kammerater som har gått på den smellen, ikke bra. har opplevd mye selv i gjenomm åra og nå har jeg gått lei damer. sorry jenter men sånn er det, men jeg har fremdeles veninner og de trives jeg med men jeg er gått lei av og ha dame og damer som bare skall ha alt.
Det du sier der kan jo faktisk gjelde både eksdamer, venninner og kompiser da.
Det finnes ingen person du alltid kan være 100% sikker på at alltid vil holde kjeft.
Men det er folk man tror man kan stole mer på enn andre. Om det er ting man er redd for at skal komme ut så må man nesten vurdere om det er verdt det å fortelle det til noen og ta i betraktning at det faktisk kan skje at det kommer ut.
Tåler det ikke dagens lys så må man bare holde det for seg selv.

For ikke å skrive seg helt vekk her så skal jeg si meg enig i at den personen man er sammen med bør være en person man skal kunne stole 100% på, og da forteller man jo gjerne ting til den personen. Etter at det har skjedd nok ganger så vil man bli skeptisk til å fortelle folk ting man ikke vil skal komme ut. Har du en god kompis/venninne du har kjent lenge, og tidligere har kunnet stole på så er vel dette det beste stedet å søke støtte.

Fra dette og til noe litt relatert. Ønsker meninger om en sak.
En av mine kompiser er forelsket i ei jente sier han. Vet at han alltid har vært betatt og det har han latt alle vite, men ifølge jenta er det ingen sjans for de to. Tror ikke han som er forelsket vet det. Han ble kjent med denne jenta via en av sine beste kompiser som har kjent henne i mange år, og også en gang har vært veldig betatt.
Dilemmaet er som følger: Han som opprinnelig kjenner jenta har gått bak ryggen på kompisen som er forelsket, og har innledet et fucking good friends forhold til denne jenta. Dette forteller han meg, og ber meg ti stille om det.
Jeg har ikke så mye til overs for personen som fortalte meg dette og skjønner ikke helt hvorfor han i det hele tatt sa noe til meg.
Og det er nå jeg blir usikker....skal jeg si noe til kompisen som blir gått bak ryggen på? Er en person jeg vil alt godt, men er usikker på om det er å hjelpe, eller om det er å såre han hvis jeg forteller noe. Samtidig er jeg redd for at han kanskje får vite om det senere og da blir lei seg fordi jeg ikke har sagt noe.
du aldri stole 100% på noen... men det er et par stykker jeg stoler ca 70% på... å det er virkelig bra til å være meg... men beste prosenten på en jente er 30% jeg klarer virkelig ikke å stole på jenter...

#89066  av Azrael

Litt av en situasjon du har havnet i, ufrivillig. Jeg tro nok jeg ville sagt det, selv om det nok vil såre ham noe. Men det er bedrer å høre det fra en god venn enn å finne det ut på annet vis. For det vil nok komme fram en dag uansett. Og da er det nok kjipt for ham å finne ut at du har vist det lenge og ikke sagt noe til ham. Han vil nok bli lei seg med en gang, men senere vil han nok være takknemlig for at du sa det :)
Det mener i hvertfall jeg :wink:

#89076  av Ole C

@Neemi:
Er egentlig ikke så vanskelig avgjørelse det der. Det er klart du må fortelle ham det. Han vil takke deg etter å ha kommet over situasjonen.

Det avgjørende er hvordan du forteller det. Ikke bare nevn det i en bisetning eller bus det rett ut. Vær sikker på at han forstår at du tar det alvorlig. Det vil også vise at du er en god venn samtidig som det vil gi deg en god følelse av å ha gjort det riktige.

#89080  av Ã¸xseth

nemi: jeg synes du bør forklare han hvordan det er. ja jeg vet at det ikke er mangen som vi kan stole på både gutter og jenter. men nå i dette tilfellet var det jenter og spessielt x-er, har erfaringer med det jeg også.

forskerene mener nå at kjærlighetssorg er en sykdom som må tas på alvor og med stor forståesle. de mener at det bør kunne sykemelde de fra jobb.

#89081  av conniew

sexten skrev:conniew... å fy faen den figuren du har i avataren din....
den.... gir meg angst....

den har fulgt etter meg på ALLE sider jeg er innom, og så har den en sånn kjekk reklame, at når du beveger musen over den så begynner den med den SINNSYKE lyden sin.

her sitter jeg på jobb (åpent kontorlandskap) med volumet på fullt og plutselig ser alle på meg mens pc'en min goes somehting like this "DINGDINGIDNGIDINGIDNGINDING OHWÆÆÆÆÆWHD DIDINDNDNDG"...

måtte den reklamen/figuren brenne i helvete, den har påført meg flere traumer enn dere aner :)
Hehe.. dingding! "The annoying thing" stod det på bildet. (rimer..hmm..)Mente den passet litt, ettersom jeg kan være realtivt irriterende til tider :wink:
Men neida.. det er bare et midlertidig bilde, og jeg kan betrygge deg med at om du er borti bildet med musepeker'n, så kommer den ikke til å rope ut DINGDINGIDNGIDINGIDNGINDING OHWÆÆÆÆÆWHD DIDINDNDNDG
;)
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 1165