hmmm blei vel litt feil at det ikkje var bra før... for det var det!
bestemte meg første gangen e traff ho for at ho her skulle e satse alt...
det var bare dersom ho skulle noe... eller at ho ville noe der e ikkje kunne vere med med skolen eller noe det at e hadde vanskelig for å sleppe henne avsted.. ente somregel med at vi begynte å krankle om at e ikkje stolte på ho og sann men e stolte på ho...
var bare det at e var redd for at ho skulle bli sjekka opp eller noe i den duren..
finne noen som var bedre en meg...
følte meg ikkje som verdens mest ettertrakta fyr da for å si det san etter det som hadde skjedd... sjøl om det var mange år siden...
så gutter er vel kansje meir følsome en det vi sjøl ser og det andre ser på oss....
blei foresten slutt mellom meg og maria en gang også da vi hadde vert sammen i ett år... fordi e va så sjalu... Var en anna som likte maria litt da ... og e blei sur på maria fordi ho fikk meldinge av han... domt men sann var det.. var slutt i en halvtime... så blei vi sammen igjen maria kom gåtende bort til meg og sa at ho savna meg... etter en halv time....
så prata vi godt ut om ting og eg lofte å sjerpe og ho ville hjelpe meg å se att ho elska kunn meg og aat e ikkje måtte vere redd for å miste ho og alt det der...
var så livredd for å miste ho ho var jo det eineste e tenkte på.....
men no har e klart å begynne å slappe av og sann.. men det tok tid...
så no kan ho besøke veninder uten at e tror at ho egentlig e ute med en anna fyr...

..
så kansje du skal gi typrn din en sjangs alikavel... ikkje det at e lika at han slår deg.... det må han sjønne sjøl og.. men det virka jo som han egentlig e en grei fyr... når han ikkje drikker... han kan jo slutte å drikke så mye...
at en fyr e sjalu kan vere eit tegn på at han e meir gla i deg en du ana...
bedre det en ar han ikkje bryr seg san så veldig....
var ivertfall det maria fant ut...
og vist han vil til rådgiving så e han vel klar for å forandre seg litt da... han må ivertfall bry se om deg for å ville noe slikt...
men få han til å trygle og si at du aldri meir vil bli slått... de tror e vil funke....
Carina E Scala!!
X-Nissan 200sx s13
X-Toyota Corolla
G6R*SOLG*
X- Toyota Mr2 Sw2o Candy red *Solgt*
X- Toyota Starlet Kp61 82 Mod *Solgt*
Lars Erik Haugen