TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#89116  av Neemi

Men siden jeg har fått beskjed om å ikke si noe, vil det ikke da kanskje kunne virke som om jeg ikke er til å stole på siden jeg forteller det videre.

Hva med å kanskje si til han som holder på med hun jenta at han enten kan fortelle det til kompisen sin selv eller så kommer jeg til å gjøre det.
Om han blir grinete på bryr jeg meg egentlig ikke noe om....skjønner ikke hvorfor han fortalte meg om det her i utgangspunktet egentlig.
Da har ihvertfall jeg stilt opp for min kompis samtidig som jeg heller ikke går bak ryggen på noen.

#89117  av Azrael

Hva med å kanskje si til han som holder på med hun jenta at han enten kan fortelle det til kompisen sin selv eller så kommer jeg til å gjøre det.
Det er åsså en bra måte å gjøre det på. Da har han valgmuligheten, og du har holdt det du lovte.

#89127  av Ã¸xseth

det høres ut som en bedre løsning.

#89142  av Fredrik

Neemi skrev:Hva med å kanskje si til han som holder på med hun jenta at han enten kan fortelle det til kompisen sin selv eller så kommer jeg til å gjøre det.
Er nok det beste ja..
Men skulle det ende slik at det var du som måtte fortelle det uansett, så bør du la kameraten din få vite at du har vist det, men ga han andre en valgmulighet før du fortalte det..

#89170  av sw20

Lady_in_MR2 skrev:Ikke alle jenter er idioter da dere...Jeg har aldri vært utro og jeg skal aldri være det heller. Har du virkelig så lyst å ligge med noen andre når du er i et forhold, så gjør det slutt da vel!! Det er et utrolig svik å bli utsatt for løgn og bedrageri fra en du elsker.

Eksen min var sammen med ei dame i 6år som vat utro med en kompis av han. Han er fortsatt prega av det 6-7 år etterpå. Han var sjalu og skeptisk til meg selv om jeg aldri har gjort noe galt eller hadde tenkt å gjøre noe galt. Tilslutt ble jeg sint og lei for å bli beskyldt for ting som ikke hadde skjedd.Utroskap et et skikkelig onde.

Men det er viktig å lære seg at selv om en person har gjort deg noe vondt så betyr ikke det at resten av verden er ute etter deg også..Man må ikke gi opp håpet ,det er lett å aldri stole på noen igjen. Men du vet at du ikke blir skikkelig lykkelig igjen da...Gi noen andre en sjanse, det er mange gode folk rundt omkring også! :D

har det litt san som x`en din eg... var sammen med ei drit deilig dame da e va 14... som e hadde det kjempe gøy sammen med...

da vi hadde vert sammen i ca 3\4 år skulle vi på ferie... med kvar sin familie...

e kjøpte jo såklart fin gave å greier... mens hun kom hjem uten ein dritt... og var totalt forandra... sjønte ingenting...

så e holt ut i en måned til... og bestemte meg for å slå opp... var ikkje noe sårt eller trist.. var bare deilig da...

da først noen dager etter det fikk jeg vite gjennom ei anna venninde at ho e var sammen med hadde løgge med sikkert heile hotellet ho bodde på og hadde brukt opp alle pengane sine på alkohol .. derfor ingen gave til meg.... :roll: ho hadde og skrøte av at ho ikkje var jomfru lenger...
og kor deilig det var og greier ... pluss at ho hadde sakt på skolen at det var slutt mellom oss før ho dro til syden... noe som ikkje var sant....
var vel forlenge og vente på å få se noe...

e turte ikkje å ligge med ho for e var så liten syns e da ..... 14 var litt skummelt da ja...
angra ikkje på at e holt meg no... :D

var etter at e fant ut at ho hadde vert u tro de at det blei sårt...

men uanz... har kava litt med å stole på maria når det gjelder gutter å san no mange år seinere.. så slike såre ting sitter i deg sjøl om man ikkje tenker over det.... no går det bra ... men det har søren me tatt 3 år for meg o stole 120% på maria... kjempe synn for ho... Og veldig stert av ho og holde tu med meg så lenge....

er foresten først no i den seinere tid det vi virkelig har fått eit sjikkelig godt forhold :D

#89174  av Remi

Bryte opp :D

Nice eller hur ?
Vedlegg
HOW TO KEEP WOMEN QUIET.jpg
HOW TO KEEP WOMEN QUIET.jpg (9.99 kiB) Vist 2490 ganger

#89188  av Lady_in_MR2

sw20: Sier du det?at det var først etter 3 år det ble et skikkelig bra forhold?hmm..Jeg var jo bare sammen med eksen min i knapt 1 år da. Og jeg trodde ikke noen ting kom til å forandre seg noe særlig. Men visst jeg tenker meg om så er det sånn med alle personer du omgir deg med,du stoler ikke på de før du har kjent de noen år...

Eksen min vil at vi skal bli sammen igjen da. Han spurte om vi skulle gå til rådgivning idag faktisk. Men jeg er veldig usikker. Det var alltid så mye bråk og styr. Pluss at han er veldig idiot i fylla(aggresiv).(Han er som oftest veldig søt og snill edru da og gjør omtrent alt for meg)
Det kan jo hende han bråker og styrer fordi han ikke helt har greid å begynne å stole på meg enda.
Jeg prøvde så godt jeg kunne å ha sympati da, men det er ikke alt jeg finner meg i heller.

Urolig synd det som skjedde med deg da,du kan bare være glad du sparte jomfrudommen din.Sex i så ung alder er vel ikke så sunt egentlig...
Flott at det ordna seg til slutt for deg da! :D

#89194  av sw20

hmmm blei vel litt feil at det ikkje var bra før... for det var det!
bestemte meg første gangen e traff ho for at ho her skulle e satse alt...

det var bare dersom ho skulle noe... eller at ho ville noe der e ikkje kunne vere med med skolen eller noe det at e hadde vanskelig for å sleppe henne avsted.. ente somregel med at vi begynte å krankle om at e ikkje stolte på ho og sann men e stolte på ho...

var bare det at e var redd for at ho skulle bli sjekka opp eller noe i den duren..
finne noen som var bedre en meg... :?
følte meg ikkje som verdens mest ettertrakta fyr da for å si det san etter det som hadde skjedd... sjøl om det var mange år siden...

så gutter er vel kansje meir følsome en det vi sjøl ser og det andre ser på oss....

blei foresten slutt mellom meg og maria en gang også da vi hadde vert sammen i ett år... fordi e va så sjalu... Var en anna som likte maria litt da ... og e blei sur på maria fordi ho fikk meldinge av han... domt men sann var det.. var slutt i en halvtime... så blei vi sammen igjen maria kom gåtende bort til meg og sa at ho savna meg... etter en halv time.... :D

så prata vi godt ut om ting og eg lofte å sjerpe og ho ville hjelpe meg å se att ho elska kunn meg og aat e ikkje måtte vere redd for å miste ho og alt det der...
var så livredd for å miste ho ho var jo det eineste e tenkte på.....

men no har e klart å begynne å slappe av og sann.. men det tok tid...
så no kan ho besøke veninder uten at e tror at ho egentlig e ute med en anna fyr... :oops: ..

så kansje du skal gi typrn din en sjangs alikavel... ikkje det at e lika at han slår deg.... det må han sjønne sjøl og.. men det virka jo som han egentlig e en grei fyr... når han ikkje drikker... han kan jo slutte å drikke så mye...

at en fyr e sjalu kan vere eit tegn på at han e meir gla i deg en du ana...
bedre det en ar han ikkje bryr seg san så veldig....

var ivertfall det maria fant ut... :D

og vist han vil til rådgiving så e han vel klar for å forandre seg litt da... han må ivertfall bry se om deg for å ville noe slikt...

men få han til å trygle og si at du aldri meir vil bli slått... de tror e vil funke....

#89197  av GT_rider

Ja alle må gi og ta for at noe skal kunne funke. Var vel det du og ei viss Maria fann ut :)

#89204  av sw20

jepp

#89221  av Lady_in_MR2

Han er helt enig med det med slåinga da selfølgelig. Han hater seg selv for å ha gjort det mot meg. han synest selv at det er helt uakseptabelt.
jeg vet at han har veldig sterke følelser for meg og at det er derfor han kan oppføre seg som en idiot. Det er ikke alltid at han greier å styre følelsene sine. Og det er vel bedre det enn med en kar som ikke bryr seg med meg i det hele tatt ja...
Han er villig til å satse alt på meg og er helt oppslukt av meg. Han bryr seg ikke med andre damer i det hele tatt. Selv om det er fullt som skal prøve å sjekke han opp hele tiden :wink:

Forhold er uansett ikke enkelt!Jeg fikk klager på at jeg var for LITE romantisk..hehe :D (hva tror han da når han finner seg ei råneberte i svart MR2??)

Her er et bilde av han da,søt ikke sant?? :roll:
Vedlegg
P1010022.JPG
P1010022.JPG (17.06 kiB) Vist 2430 ganger

#89226  av GT_rider

Skal ikke uttale meg om x-en???? din er søt eller ikke :roll: Det får du ta opp med den kvinnelige medlemsmassen her inne.

#89230  av 2r-e-rik

jeg må innrømme at jeg har et helvetes temprament å jeg har en vane med å slå ifra meg...
jeg er voldelig i fylla... derfor unngår jeg helst å drikke, for å slippe ubehagliheter...
å vis x'en din virkelig vil ha deg tilbake så han han jo legge alkoholen på hylla... får jo uannsett mye bedre kick av å kjøre fett med bil enn å drikke...

#89242  av Lady_in_MR2

2r-e-rik: da er du smart iallefall!Visst du vet du har et problem i fylla så får du mer respekt for faktisk å ta konsekvensen av det og holde deg edru eller iallefall ikke helle nedpå som en tulling.Det er faktisk mulig og begrense seg litt.
Har en bror som har for vane å komme opp i bråk ute på byen også.Han drikker bare sammen med kompiser hjemme og er aldri ute på byen lenger...

Enig me at fartsfølelsen gir større rus en alkoholrusen ja :twisted:
Blir lei av å drikke også når man har gjort det hver helg i mange år..

#89248  av chris

satan steike.. dette må være den mest "off topic" tråden i ts-ogn's historie :mrgreen:
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 1165