Angrykid: så du den på 250" storskjerm og med så høy lyd at potteplantene ramla ned fra vinduskarmen da? hehe
Lyden har utrolig mye å si... ble jo ikke sånn livredd av filmen, men det var noen øyeblikk der jeg skvatt skikkelig... satt med ene høytaleren RETT bak meg også og det var noen ekle effekter akkurat på den høytaleren ganske ofte... som fikk håret til å reise seg på meg ganske ofte.. hehe..
Også satt jo Lars Erik (SW20) og skulle skremme meg hele tiden, så jeg var liksom sånn i "beredskapsmodus" hele tiden da... bare VENTET på at handa skulle komme og "BØØØØØ" eller "WÆÆÆÆÆ!!"

hehe...
conniew: Hun beveget seg ganske sent ja, men TENK om hun PLUTSELIG dukket opp i passasjer setet da? hun hadde jo muligheten til å plutselig dukke opp andre steder... tror jeg hadde kjørt i grøfta rimelig fort da ja.... eller bare hoppa ut i fart :p hehe...
det er viktig å ha rette stemningen og rette forutsetningene om man skal se en grøsser... det blir ikke mer skummelt enn det man gjør det til selv.. om man går inn for å bli skremt så blir man det som regel, og det er jo hele poenget. skal gi et lite kick!

derfor skrur jeg opp lyden så hele huset rister... hehe