TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#89733  av angrykid

Den er fan så dårlig den filmen der, The Grudge.. Om noen av dere har sett filmen The Ring, den originale versjonen.. Så er dette nøyaktig den samme filmen.. Så hold dere unna, den er forutsigbar igjennom hele filmen.. Ikke noe bra..

#89734  av sw20

angrykid skrev:Den er fan så dårlig den filmen der, The Grudge.. Om noen av dere har sett filmen The Ring, den originale versjonen.. Så er dette nøyaktig den samme filmen.. Så hold dere unna, den er forutsigbar igjennom hele filmen.. Ikke noe bra..

der dreit du på leggen.... det e en heilt anna film.... :D

tikke tikke rrrr

#89736  av angrykid

Hehe.. jeg _vet_ det er en helt annen film, men de to filmene er identisk i innhold, utforming, happening og alt.
Til og med "monsteret" i filmen er identisk..

#89737  av sw20

nja...syns du d???

#89739  av angrykid

Jeg så den i går.. så ja, jeg synes det.. :) det som er, the grudge kunne vært #1 og the ring kunne vært #2 i en filmserie.. helt identisk gjennomført.. og så innihelv..... forutsigbart..

#89760  av FireWalk

ja du kan no TRO at jeg går inn på den... hehe... fikk nok i går.. satt 30 cm ifra ene høytaleren som var feiljustert slik at jeg nesten ble døv på ene øret hver gang det var noe skummelt.. er det rart jeg skvatt?? hehe...

Steik så folk kikka isted da btw når vi stod parkert på den busslomma :p der står to MR2er på rad på ei busslomme og alle som kjører forbi glor som om det skulle stått to nakne damer der istedet... hehe :lol:

#89807  av cameleon

Så the grudge på liv ullmansalen jeg. faen holdt på å daue. var så dritt å legge seg under dyna når jeg kom hjem hehe. Prøvde det spille der samme natt med øretelefonene på. oooooooooaaaaaaaaaaaaaoooooooooooooaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaooooooooooooooooooooooooooooooaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D

#89828  av FireWalk

ikke faen om jeg har tenkt å prøve noe spill.... jeg, sw20 og 2 til satt hos meg og så filmen på 250" lerret og 3000 watts sorround anlegg... med lyden relativt høyt på... Filmen var ille nok den! fikk vannet skremt ut av meg.. men enda værre var det at jeg hele tiden var LIVREDD for at Sw20 skulle skremme meg.. var det jeg satt å venta på.. fy faen... neste gang skal jeg sitte på en stol alene minst 1 meter ifra alle andre... :p

Men filmen var bra den.. fikk et bra adrealin kick ut av den.... var sånn ekkel stemning hele tiden...
Og såklart, når jeg endelig hadde begynt å roe meg ned etter filmen så ringer SW20 meg og lager sånne "rapelyder" eller hva jeg skal kalle det.. dere som har sett filmen vet hva jeg mener.. hehe..

såvidt jeg tør å kikke ut av ruta når jeg kjører nå.. redd jeg skal se det trynet!.......

#89842  av conniew

So much for at gutta liksom skal være tøffere enn jentene..

FireWalk: Trenger ikke være redd for at krypet der skal dukke opp uttafor ruta di når du kjører, hun kunne ikke akkurat bevege seg så fort at det gjorde noe, du så nå hennes desperate forsøk på å få seg ned trappa på slutten, gikk rimelig tregt spør du meg. Det blir vel heller verre når du stopper bilen, er da hun kan stå der. Eller kanskje hun har gjemt seg i baksetet? Og du hører plutselig den der ekle lyden rett bak deg? Creepy..

Og om du setter deg i en stol, helt alene, en meter eller to unna de du ser filmen sammen med.. Deeet.. ville vært litt mer.. skummelt. Helt.. alene.. Men helt plutselig, er noen av de som satt i sofaen borte, og booooh! bakholdsangrep. Ja, eller noe sånt.. ;)

#89853  av cameleon

conniew skrev:Det blir vel heller verre når du stopper bilen, er da hun kan stå der. Eller kanskje hun har gjemt seg i baksetet? ;)
Det er det som er så kjekt med mr2. De har kun to seter så vi slipper å tenke på monster i baksetet :D

#89854  av conniew

Javel da, vet jo det. Tenkte ikke over det. Uansett, det er bittelitt plass til å gjemme seg baki der anyways, så krøplete hun var, er bare å.. folde seg sammen, og DA hører man bare plutselig den derre.. lyden.
Hva om han kjører en.. annen.. vanlig bil da, som HAR baksete? Mmhm! Hehe.

#89855  av erling

Er jo plass til et sånn lite monster bak setet. I lomma bak setet. :D

SÃ¥nn f.eks:
Bilde

#89866  av cameleon

erling skrev:Er jo plass til et sånn lite monster bak setet. I lomma bak setet. :D

SÃ¥nn f.eks:
Bilde
Ooh :o En.....en....EN BOMMELOMM!

#89868  av angrykid

Ble dere skremt av the grudge?? hehehe, for noen pyser!!

Gah, jeg ble så sykt oppgitt over den filmen... til og med scary movie var mer skremmende enn den der, og det er en komedie..

#89872  av FireWalk

Angrykid: så du den på 250" storskjerm og med så høy lyd at potteplantene ramla ned fra vinduskarmen da? hehe :)

Lyden har utrolig mye å si... ble jo ikke sånn livredd av filmen, men det var noen øyeblikk der jeg skvatt skikkelig... satt med ene høytaleren RETT bak meg også og det var noen ekle effekter akkurat på den høytaleren ganske ofte... som fikk håret til å reise seg på meg ganske ofte.. hehe..

Også satt jo Lars Erik (SW20) og skulle skremme meg hele tiden, så jeg var liksom sånn i "beredskapsmodus" hele tiden da... bare VENTET på at handa skulle komme og "BØØØØØ" eller "WÆÆÆÆÆ!!" :twisted: hehe...

conniew: Hun beveget seg ganske sent ja, men TENK om hun PLUTSELIG dukket opp i passasjer setet da? hun hadde jo muligheten til å plutselig dukke opp andre steder... tror jeg hadde kjørt i grøfta rimelig fort da ja.... eller bare hoppa ut i fart :p hehe...

det er viktig å ha rette stemningen og rette forutsetningene om man skal se en grøsser... det blir ikke mer skummelt enn det man gjør det til selv.. om man går inn for å bli skremt så blir man det som regel, og det er jo hele poenget. skal gi et lite kick! :) derfor skrur jeg opp lyden så hele huset rister... hehe :)
Vedlegg
2.jpg
2.jpg (41.21 kiB) Vist 2007 ganger
bøøøøøøø...
bøøøøøøø...
1.jpg (18.98 kiB) Vist 1965 ganger
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26