Og lage mat er jo bare gøy ,men da man bor alene er det jo sjelden man gidder og fleske til med skikkelig mat bare for seg selv. Selv om middag alene med stearinlys kan være kos det også. Så da jeg har besøk tar jeg på meg min usynelige kokkeforklede og lager litt god mat om det passer seg slik.
Ligger vel igjen fra gml dager at kona hører hjemme på kjøkkenet, selv om enkelte enda desverre mener det skal være slik at middagen SKAL være servert da gubben kommer hjem fra jobb, og selvfølgelig er det jo kona som må vaske opp siden hu har møkket til alt ,og hadde mannen laget middag ville det kun vært pizza kutteren som måtte vaskes, og etter middagen mens kona vasker opp og mannen sover litt så kommer jo sexakten, og etter det kan kona få lov til og vaske gulv og klær og ordne resten av husarbeidet. Har faktisk en kompiss som mener dette, og kona hans aksepterer det også. Så da trives de sikkert med og ha det slik? Nei i dagens samfunn mener jeg menn og kvinner har byttet litt roller i det daglige husarbeide, og sånn bør det være

Måtte bare få klemt det ut av meg