TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#91151  av GT_rider

Å lage mat, er greit nok det. Ikke min favorittsyssel, men.... På slike, slitsomme dager som i dag, så blir det noe helt enkelt og lettvint noe...

Ellesr så kan jeg lage skikkelig mat....er i grunnen ikke veldig opptatt av hvordan det ser ut, bare det smaker :)

#91152  av erling

Begynner sikkert å snø snart her alikavel.. Får se hvor lenge det holder

#91161  av sw20

steike... tror ikkje dåkke mor hadde laga middag til e kom hjem i dag og da???

potetball.... :D :D :mrgreen:
søren me det beste e veit....

hadde det tilogmed i komfen min....

skal ringe deg neste gang e eirik....

mmmmm.... potetball med beiken og pølse smelta smør og dampa mør !!!

#91196  av mr_2

Potetball???Er det sånn som vi normale vestlendinger kaller "komla"?? :lol: :lol:

#91199  av GT_rider

sw20 skrev:steike... tror ikkje dåkke mor hadde laga middag til e kom hjem i dag og da???

potetball.... :D :D :mrgreen:
søren me det beste e veit....

hadde det tilogmed i komfen min....

skal ringe deg neste gang e eirik....

mmmmm.... potetball med beiken og pølse smelta smør og dampa mør !!!

Kunne ringt meg og..hadde tatt turen opp...lett!!!!
Men å ha det i konfen er vel litt drøyt?? Jaja..sparte nok desserten da :wink:

Raspeballene overlater jeg til dei som kan det...ikke meg da..

mr_2: potetball er det vi vestlendinger kaller raspeball...
Og en liten ting. Tananger er vel ikke akkurat på vestlandet?? Mente det var litt lenger nord, troms, finnmark ett sted...
Eller har jeg gått meg totally lost i geografien nå??

#91208  av Neemi

Husker jeg spiste det en gang for mange mange år siden og mener å huske at det ikke var spesielt godt.

Men man skal aldri si aldri.....bør vel kanskje prøves igjen en dag?

Goose og Kai Magne: Var ikke ment som å være negativ til hanndelen her. Godt å se at det finnes gutter som er interessert og.

For å sette en liten ting på spissen og flire litt av den,
sitat Goose: "må jo avlaste dem på kjøkkenet litt også."
Kanskje ikke så rart vi jenter lurer litt når gutta kommer og skal hjelpe til der vi hører hjemme ;)

#91212  av chris

MR2turbo skrev:AAAH endelig helg!!! ikke no jobb før mandan ;)
Dolly pizzan i matpausen på jobb i kveld var forresten ikke så værst den heller chris ;)
var ikke dolly selv du sikta til nå vel? :P

#91251  av Andreazz

Mmmm.. sitter å koser meg med en grandi pepperoni nå, godt det etter en hel dag med bilskruing!! Så no skal jeg kose meg med den å se madmax2 på tvnorge 8) 8)

#91252  av GT4 CS

Og lage mat er jo bare gøy ,men da man bor alene er det jo sjelden man gidder og fleske til med skikkelig mat bare for seg selv. Selv om middag alene med stearinlys kan være kos det også. Så da jeg har besøk tar jeg på meg min usynelige kokkeforklede og lager litt god mat om det passer seg slik.
Ligger vel igjen fra gml dager at kona hører hjemme på kjøkkenet, selv om enkelte enda desverre mener det skal være slik at middagen SKAL være servert da gubben kommer hjem fra jobb, og selvfølgelig er det jo kona som må vaske opp siden hu har møkket til alt ,og hadde mannen laget middag ville det kun vært pizza kutteren som måtte vaskes, og etter middagen mens kona vasker opp og mannen sover litt så kommer jo sexakten, og etter det kan kona få lov til og vaske gulv og klær og ordne resten av husarbeidet. Har faktisk en kompiss som mener dette, og kona hans aksepterer det også. Så da trives de sikkert med og ha det slik? Nei i dagens samfunn mener jeg menn og kvinner har byttet litt roller i det daglige husarbeide, og sånn bør det være :)
Måtte bare få klemt det ut av meg 8)

#91257  av mr_2

GT_rider:Tananger ligger ganske nøyaktig 1,5 mil sør for Stavanger.Å vi kaller det "komla" *in your face* :D :D :D

#91276  av GT_rider

mr_2 skrev:GT_rider:Tananger ligger ganske nøyaktig 1,5 mil sør for Stavanger.Å vi kaller det "komla" *in your face* :D :D :D
Oki...
Mener fortsatt det er ett sted oppe i nord som heter tananger også..

#91451  av sw20

noensom skal noe spez i sommer da???

blir bare en bilferie på meg....
sikkert til sverige eller noe....

dama e ikkje så bli for det.. men no har vi vert i syden 2 år på rad....
så no skall e på bilferie!!!!!!

får kjøpe en sander auto vibe til ho så blir ho vel fornøyd....
ivertfall still må bare huske å slå an av når ho e klar...... :D :twisted:

#91459  av GT_rider

Har ikke lagt noen planer for sommeren enda.. Ingen sydentur..det er iallefal sikkert.....

#91484  av jumbo

erling skrev:
sw20 skrev: gleda meg til å få på go felgane eg og....
Plutselig satte jeg på 17tommerne igår. Nam-nam! :o
From the bottom of my heart: Drittsekk!! :D
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 1165