erling skrev:FireWalk skrev:
takker for infoen. Det er en måned siden jeg kjøpte denne nå, men jeg har ikke fått den på enda fordi jeg har grublet sånn over hvordan i alle dager jeg skal greie å få den på... men om man kommer til fra undersiden så er det jo en grei sak 
Er veldig lett å bytte den fra "oppsiden", er bare å ta av den sideplata som er festet med to skruer, så har man god plass. 
så da er spørsmålet: hva er enklest? å bytte fra undersiden eller oppsiden? skal jeg bytte fra undersiden må jeg jo ha av høyre bakhjul. Men skal jeg bytte fra oppsiden må jeg jo demontere de rørene fra turboen og det dillet som ligger iveien over her først..
håpløst hvor trangt og vanskelig alt skal være på disse bilene.. en kompis av meg driver og skifter girkasse på sin nå uten å ha ut motoren først.. ingen problemer det..
skal man ha MR2en på verksted må de jo ha ut motoren for den minste ting.. noe va det GÅR nok ann uten, men tar 10 ganger lengre tid...
vi forsøkte å få av manefolden en gang... etter 3 dager måtte vi bare gi opp.. var så trangt at det var umulig å få stramma til skikkelig uten å ta opp hele motoren
Jeg tror disse bilene er konstruert kun for japanske små hender.. og at det ikke skal være mulig for vestlige hender å skru på dem.