TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilder fra Rudskogen 17-19 sep

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#62042  av tbergstad

Den siste bilen der.. Der du har tatt bildet av motoren.. Er det en renault 5 Turbo!!!??.. Digger dem...

#62046  av DannyBoy

@lpher skrev:
DannyBoy skrev: Er ikke umulig at det er den bilen "TurboKnut" har tatt bilde av der...
Fargen ligna nemlig litt på den du har Alf.
Oki...var spoiler på den da :) Noen som fikk med seg hvilke Supras som var representert der da?

Er nok mest sannsynligvis samma farge som jeg har ja... :)

@lpher
Da var det ikke den, for er 100% sikker på at den ikke hadde spoiler.
Den hadde hvertfall ikke spoiler når den kjørte på bana, så da må det være en annen, evt at de tok den av? :roll:

#62075  av TurboKnut

mk1 black limited skrev:Huff, stakkars Kenneth...hvis han ikke har rukket å selge bilen, da (blå BMW).
Han solgte den vistnok to dager før dette... Surt.

#62077  av TurboKnut

tbergstad skrev:Den siste bilen der.. Der du har tatt bildet av motoren.. Er det en renault 5 Turbo!!!??.. Digger dem...
Vedlegg
153_5330.JPG
153_5330.JPG (36 kiB) Vist 2298 ganger

#62184  av Gjertsen

EEy.. den Renaulten der, Den går i Sandefjord den!
Non som så på dekk dim på denne ? Hadde den 285 bak?
Om det er den så vet jeg hvem som har bygd den og hvem som eier den! husker bare ikke skiltnr...

#62208  av @lpher

DannyBoy skrev: Da var det ikke den, for er 100% sikker på at den ikke hadde spoiler.
Den hadde hvertfall ikke spoiler når den kjørte på bana, så da må det være en annen, evt at de tok den av? :roll:
Hmm...a puzzle :D Anyone?

@lpher

#62216  av DannyBoy

@lpher skrev:
DannyBoy skrev: Da var det ikke den, for er 100% sikker på at den ikke hadde spoiler.
Hmm...a puzzle :D Anyone?

@lpher
Får løpe og hente kameraet da, og får se om jeg får fikset det :P

Fiksa det jeg, men nå kom jeg på hvordan jeg oppdaga at det var ødelagt - nemlig når jeg skulle ta bilde av denne Supra'n :? :(

Jeg er så sikker på at den ikke hadde spoiler. Kan til og med se den for meg, når den kommer i "breisladd" svingen... Sto helt inntil banen og alt, men visst jeg var den eneste som så den, så skal jeg ikke påstå no mer, når jeg ikke kan bevise det :)

#62223  av DannyBoy

Derimot fant jeg bilder jeg tok av Jan Erik og Arne Rebel før det ble ødelagt :) Dårlige bilder da... :roll: Men legger ut anyway jeg :wink:

Kan sikkert legge ut flere diverse også, hvis det er ønske...
Vedlegg
P9180002.JPG
P9180002.JPG (24.33 kiB) Vist 2817 ganger
P9180001.JPG
P9180001.JPG (26.08 kiB) Vist 2817 ganger

#62238  av @lpher

DannyBoy skrev: Får løpe og hente kameraet da, og får se om jeg får fikset det :P

Fiksa det jeg, men nå kom jeg på hvordan jeg oppdaga at det var ødelagt - nemlig når jeg skulle ta bilde av denne Supra'n :? :(

Jeg er så sikker på at den ikke hadde spoiler. Kan til og med se den for meg, når den kommer i "breisladd" svingen... Sto helt inntil banen og alt, men visst jeg var den eneste som så den, så skal jeg ikke påstå no mer, når jeg ikke kan bevise det :)
Det går jo en akkurat maken til min fra Drammen eller deromkring...kan jo selvfølgelig ha vært den da :)
http://bilder.ts-ogn.no/?album=/alpher/ ... rsten%20-/

@lpher

#62256  av DannyBoy

@lpher skrev:
DannyBoy skrev: Får løpe og hente kameraet da, og får se om jeg får fikset det :P

Det går jo en akkurat maken til min fra Drammen eller deromkring...kan jo selvfølgelig ha vært den da :)

@lpher
JA! Der har vi den! Mener til og med å huske "BP" skiltnummeret :D
Men der har vi en vinner... :wink:

#91658  av wilman

Se gjerne på http://www.flexifoto.no der ligger det litt bilder fra Rudskogen 17-19 sept 2004 der vil komme en del til etter hvert :roll:
der ligger også noen bilder fra TS-OGN på eikås 2004

#91691  av ErikG

Det går jo en akkurat maken til min fra Drammen eller deromkring...kan jo selvfølgelig ha vært den da
Denne bilen går rundt her. Kjenner han som har den. Den går nå med supraspoiler som er ulakkert. Eieren jobber på Toyoyta på Rud. Bor her i uka og i Østfold et sted i helgene.

#91716  av Anders gullstein

Fy faen!! Den Renault 5'n er bare helrå....Digger de bilene der, absolutt å finne oppe på ti på topp lista mi :D