har no bygget om en slik ee80 til en ae82 før jeg (ae82 er gt og ee80 er 1.3 dx) det er svært få forkjeller på disse bilene i rammeverket så er det sagt. det som må gjøres er at du må søke hos toyota norge for og få et slikt prosjekt godkjent. Og det får du så lenge som du har en komplett delebil og det har du jo. Du vil trenge det orginale motofeste i GT'en for det er litt forkjell på det og det i 1.3 en.. dette er det som står på rammen på passasjer siden i bilen. Ellers er det de to hullene til stab staget o motorrommet som må borres de er merket så dert er ingen problem..
Ellers må du ta hele understellet og flytte over fra GT'en til DX'en bremser,krengestag osv osv... hadde nok sett etter noen nye deler fra whitline og sette på den bilen så blir den enda bedre en orginalt også de har krengestag til denne bilen.. en egentlig grei rett fram job vhsi eh har en kyndig person med seg dette...
skal se om jeg ikke kan legge ut noen bilder av den bilen jeg bygde..
http://www.kikdesign.com/kik_design3.htm
her er en link til den bilen jeg bygde for lenge siden ser dessverre ikke slik ut nå lenger... trenger du ideer til styling har jeg noen tegninger på lur...