Hvis du ikke skal drive å justere hele tiden, tror jeg at jeg bare ville hatt en turboxs high performance manuell boost controller...
Slipper ledninger og uyttige bokser inni bilen
skal du mappe opp til ett visst trykk og holde deg der funker den like godt som en elektronisk.. og en tredel av prisen... 
her ser du den litt nede på siden: http://www.protrim.no/produkter_turbo_b ... trol.shtml
Slipper ledninger og uyttige bokser inni bilen


her ser du den litt nede på siden: http://www.protrim.no/produkter_turbo_b ... trol.shtml
Markus

'91 Kamelonen MR2 turbo m. 3gen 3S-GTE
'97 MR2 (Hardtop-prosjekt) m. Nissan VQ35DE
'01 Hiace m. V8 turbo 1UZ-FTE
'04 Land Cruiser 120 SWB 1KD-FTV

'91 Kamelonen MR2 turbo m. 3gen 3S-GTE
'97 MR2 (Hardtop-prosjekt) m. Nissan VQ35DE
'01 Hiace m. V8 turbo 1UZ-FTE
'04 Land Cruiser 120 SWB 1KD-FTV