Jeg har kjøpt meg en boks med foliatec sin rossorøde lakk. Ser veldig varm og fin ut den fargen der. En kompis av meg jobber en plass der de er leverandører av foliatec, så fikk boksen med alt tilbehør til 150,-

Bra vennepris da hehe.

MR_T skrev:Er det samme lakk som Mekonomen selger?Jeg har hørt at caliprene bør penskes og ikek sprayes da får man bedre resultat, men jeg kan jo ta feil
Bremsecaliperspray Rød Auto-K Spray 400 ml 99:-
Hvordan funger denne, trenger man noe grunning først? eller bare sandblåse å lakke, hvor mange lag?
T.R
MR_T skrev:Brukte kost sistgang, grunnet først og penslet over mens de sto på men så har de holdt greit også (ene flasser litt), skal ta de av nå å gjøre en sikkelig jobb pga må lakke nava på skivene også, forresten noen som har tips på hvordan de skal lakkes? kjøpte sølv varmebestandig lakk på biltemaDu har ikke kjøpt den lakken som brukes til å lakkere varmeplater?
MR_T skrev:Tjajo; http://www.biltema.no/products/product. ... emId=82990 denne i sølvHehehe
MR_T skrev:*kaste boxen ut av vindu* Men hva anbefaler du da Goose? Hva med det som de har på Mekonomen? bare dritt det også kanskjeHar ikke peiling.