Hehe.. Da har jeg fått oljeforbruket mitt bort.. sikkert en god del lettere en enkelte her. Etter en sylinderlekasje test fant jeg ut at oljen passerte stempelringene. Huff tenkte jeg.. mye arbeid.. jaja.. Jeg jobbet så på Toyota Harrila Tromsø en mnd. tid. Her fikk jeg en boks med Engine flush.(motorrens) oss verksmester`en. Jeg tenkte med det samme enda et Wonder produkt. Han fortalte meg at ettersom bilen bare var godt 180000km syntes han det var rart viss ringene skulle være så slitt ved slitasje,dette er jo toyota
Han sa at jeg skulle helle dette i olja,la bilen bakke en times tid,gi litt gass avogtil.Deretter tappe olje skifte filter og helle ny olje på. Dette skulle frigjøre fastsvidde stempelringer (Hardkjøring på kald motor). bilen brukte 1liter på 1000km før. nå har jeg kjørt 3000km og motoren har ikke rørt olje! :)Gjett om jeg er lettet.
PS: Jeg selger ikke dette produktet for dere som trur dette,er kun et tips for dere som vil teste siste utvei,boksen koster 150kr.

PS: Jeg selger ikke dette produktet for dere som trur dette,er kun et tips for dere som vil teste siste utvei,boksen koster 150kr.
Sist redigert av EilertseN den 27 mar 2005 14:20, redigert 1 gang totalt.
Toyota MR2 GTi Targa 91mod(Chip,effektanlegg,K&N,)
(x)Audi 90 2.3 20v Quattro 90mod
(x)Golf 1.8 sport 90mod
(x)Audi Coupe 2.3 10v 89mod
(x)Audi 90 2.3 20v Quattro 90mod
(x)Golf 1.8 sport 90mod
(x)Audi Coupe 2.3 10v 89mod