TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• lambo dørere

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #97087  av aneriks

noen som vet om et norskt firma som selger og monterer lambo dører til mr2 mk2??

#97104  av cameleon

#97156  av sindrejl

eventuellt vi på Stylingservice.. hjemmesiden er nede, men du kan maile meg på sindre@stylingservice.no for bil og pris ;)

#97220  av cameleon

sindrejl skrev:eventuellt vi på Stylingservice.. hjemmesiden er nede, men du kan maile meg på sindre@stylingservice.no for bil og pris ;)
Er det bra kvalitet på dørene dere skaffer?

#97271  av FireWalk

er det bra kvalitet på prisen da? :p det er vel det store 10.000 kroners spørsmålet... hehe.. som alltid med lambo dører.. :?

#97350  av sindrejl

cameleon skrev:
sindrejl skrev:eventuellt vi på Stylingservice.. hjemmesiden er nede, men du kan maile meg på sindre@stylingservice.no for bil og pris ;)
Kvaliteten er i kjent Extreme Dimension stil så skal være ganske god, har sendt mail etter mer info nå. Prisene er også svært lave på disse dørene.. men må finregne litt på det, spesielt om flere vil ha :)

#97372  av cameleon

sindrejl skrev:
cameleon skrev:
Kvaliteten er i kjent Extreme Dimension stil så skal være ganske god, har sendt mail etter mer info nå. Prisene er også svært lave på disse dørene.. men må finregne litt på det, spesielt om flere vil ha :)
goodie :D
Du må opdatere oss på hva prisene kommer på. og hvordan monteringen evt blir.

#97443  av aneriks

er intressert jeg, sikkert flere å?

#97480  av Raze_r

muligens interessert....
men er det universal??
vil helst ha lambodører som er spesielt til Mr2.

send info pm pris så fort du vet d :P

#97499  av sindrejl

virker som det var for hver bil så venter på svar om dem har til mr2 mk2.. dem har iallefall til de fleste andre :) *venter i spenning selv*

#97529  av aneriks

håper på det, sinsykt kult i alle fall....!

#97939  av Soppen

Skulle gjerne hatt til min Celica CS oxo. Informer hvis aktuelt meget interesert

#158650  av aneriks

sindrejl skrev:virker som det var for hver bil så venter på svar om dem har til mr2 mk2.. dem har iallefall til de fleste andre :) *venter i spenning selv*
hva ble det egentlig med de dørene??

#158673  av Raze_r

ja.. hva skjedde der?

#158676  av KK-ma70

cameleon skrev:
Dører?? er det ikke bare nye "hengsler" da?