noen som vet om et norskt firma som selger og monterer lambo dører til mr2 mk2??
sindrejl skrev:eventuellt vi på Stylingservice.. hjemmesiden er nede, men du kan maile meg på sindre@stylingservice.no for bil og prisEr det bra kvalitet på dørene dere skaffer?
cameleon skrev:Kvaliteten er i kjent Extreme Dimension stil så skal være ganske god, har sendt mail etter mer info nå. Prisene er også svært lave på disse dørene.. men må finregne litt på det, spesielt om flere vil hasindrejl skrev:eventuellt vi på Stylingservice.. hjemmesiden er nede, men du kan maile meg på sindre@stylingservice.no for bil og prisEr det bra kvalitet på dørene dere skaffer?
sindrejl skrev:goodiecameleon skrev:Kvaliteten er i kjent Extreme Dimension stil så skal være ganske god, har sendt mail etter mer info nå. Prisene er også svært lave på disse dørene.. men må finregne litt på det, spesielt om flere vil hasindrejl skrev:eventuellt vi på Stylingservice.. hjemmesiden er nede, men du kan maile meg på sindre@stylingservice.no for bil og prisEr det bra kvalitet på dørene dere skaffer?
cameleon skrev:Dører?? er det ikke bare nye "hengsler" da?sindrejl skrev:eventuellt vi på Stylingservice.. hjemmesiden er nede, men du kan maile meg på sindre@stylingservice.no for bil og prisEr det bra kvalitet på dørene dere skaffer?