TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Streetmeet i Trondheim søndag 10.April

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#99593  av teknikeren

Stikker nnom jeg også med ny polert bil :)

#99627  av Maverick

KK-ma70 skrev:
@lpher skrev:
nlight skrev:
Det er jo Onsdag den 13. :
Jæskla godt poeng! :D :D

Fatter ikke åssen jeg fikk til den :D
Har ikke rusen gått ut etter at du dro supra`n ut på gresset og inn i gjerdet? :D
Hihihih, mobbe Alf :)

#99650  av @lpher

KK-ma70 skrev:
Har ikke rusen gått ut etter at du dro supra`n ut på gresset og inn i gjerdet? :D
LOL..fint det :D Din grisekjører :D

#99658  av GT_rider

Hmm.. skulle hatt en snartur opp i trøndelagen i morra gitt :D

#99824  av KK-ma70

@lpher skrev:
KK-ma70 skrev:
LOL..fint det :D Din grisekjører :D
:D :roll:

#99826  av KK-ma70

Var litt uheldig med været da... fremtidige treff med ustabilt vær kan vell flyttes til TillerTorget..? Ts-ogn hadde bra oppmøte dær da :D Ble ikke så jeg hilste på alle "nye" Ogn'er da :( Sidre kommer vell med bilder etter hvert tenker jeg...

#99881  av cameleon

nlight skrev:uff.. nå har jeg VELDIG lyst på en MR2 for å si det sånn.. Synd man ikke har råd til noe når man går skole..
fikk du deg en prøvetur? :wink:

#99882  av nlight

Nei.. men utroli fine biler.. og så litt morro ut den turbo mr2`en :D
Hva koster det å holde de i drift? like driftsikre som toyota ellers? tenker da ikke på en turbo hehe..

#99883  av teknikeren

Mr2`en med turbo var jo litt snacks da :), for ikke å snakke om den sorte supraen, @lpher sin supra, chriss sin mr2 (lekker forsterker instalasjon!), de to subaruene, tuaregen som stakk innom og for ikke å snakke om den celica caben, den var jo lekker!
Mange fine biler, men den med mest lyd måtte være den 240`en som small og bråkte...

#99887  av sindrejl

teknikeren skrev:Mr2`en med turbo var jo litt snacks da :), for ikke å snakke om den sorte supraen, @lpher sin supra, chriss sin mr2 (lekker forsterker instalasjon!), de to subaruene, tuaregen som stakk innom og for ikke å snakke om den celica caben, den var jo lekker!
Mange fine biler, men den med mest lyd måtte være den 240`en som small og bråkte...
tuaregen tok jo en litt heftig snarvei jah :D Kommer med bilder snart.. driver og overfører dem nå (tar sin tid)

Edit: bilder er her..
http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=8266