TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Trenger styling til min Carina E, men hvor...? ? ?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller

#271835  av MercedesMotor

Tåkelyktene produseres ikke lenger, men det går ann å bestille som deler som er lik GLI modellen. Det er svindyrt 3475,- kr :o
 #272030  av ToyotaExtreme.dk

MercedesMotor skrev:Hei,

Jeg trenger styling til min Carina E, men finner ikke det jeg vil ha. HÃ¥per du kan hjelpe meg.

- Sportsgrill
- TÃ¥kelykter (orginale)
- Klistemerke til frontruta
- Krystal frontlykter

Har lett etter dette ganske lenge nå, men finner ikke det noen sted på internet. Håper du vet om en eller flere link.

På forhånd Takk
Hvis "krystal lygter" er = klarglas forlygter, så kan de godt fåes. Både klarglas og Angel Eyes.
 #272094  av MercedesMotor

ToyotaExtreme.dk skrev:
MercedesMotor skrev:Hei,

Jeg trenger styling til min Carina E, men finner ikke det jeg vil ha. HÃ¥per du kan hjelpe meg.

- Sportsgrill
- TÃ¥kelykter (orginale)
- Klistemerke til frontruta
- Krystal frontlykter

Har lett etter dette ganske lenge nå, men finner ikke det noen sted på internet. Håper du vet om en eller flere link.

På forhånd Takk
Hvis "krystal lygter" er = klarglas forlygter, så kan de godt fåes. Både klarglas og Angel Eyes.
Har sett på de klarglass lyktene og angel eyes lyktene på toyotaextreme.dk, har vurdert å kjøpe dem.... men penger er en ting man må ha.

Venter til sommeren, siden da har jeg råd til å kjøpe alt sammen med en gang :D sparer penger på dette.

#272095  av ToyotaExtreme.dk

Ja fragten til Norge fra Danmark er ikke billig.

Gruppekjøb er nok vejen frem ;-)

#272225  av MercedesMotor

ToyotaExtreme.dk skrev:Ja fragten til Norge fra Danmark er ikke billig.

Gruppekjøb er nok vejen frem ;-)
Broren min skal til Danmark (kanskje) for å handle og da kan jeg be han om å kjøpe det :)

-> jeg har ikke lappen :) bare bil

#272245  av ToyotaExtreme.dk

Hvis han kommer ind i Hirtshals, så er der kun 17 km til vores lager ;-)

#272279  av MercedesMotor

ToyotaExtreme.dk skrev:Hvis han kommer ind i Hirtshals, så er der kun 17 km til vores lager ;-)
Så nær ja :) skal si ifra hvis han drar da, kanskje planene skiftes. Han skal kanskje til Polen isteden...billig er det der ihvertfall.

Takk for hjelpen :)