Stølen skrev:Hahahaaaa, flisa en Volvo 850R i Rælingstunnelen nettoppHehe, kjenner følelsen, det er like gøy hver gang å gjøre slikt med Camry GX'en min også. Særlig oppover.![]()
Ulv i fåreklær er gøy..!!
...he never knew what hit him

Stølen skrev:Hahahaaaa, flisa en Volvo 850R i Rælingstunnelen nettoppHehe, kjenner følelsen, det er like gøy hver gang å gjøre slikt med Camry GX'en min også. Særlig oppover.![]()
Ulv i fåreklær er gøy..!!
...he never knew what hit him
Stølen skrev:Hahahaaaa, flisa en Volvo 850R i Rælingstunnelen nettoppNo offence, men han som kjørte den må vel ha sovna i timen??![]()
Stølen skrev: Forhåpentligvis ender jeg på 185-190 hk... Da er jeg fornøydMan blir aldri fornøyd...hehe
Stølen skrev:Da var endelig alt strevet over, bilen er godkjent hos Biltilsynet og engangsavgift betalt.... I morra kommer skilter...! Yeeeeey!Grattis med skilter![]()
....var litt svett på biltilsynet må jeg innrømme, de liker ikke senkesett, ettermontert eksos og tona ruter.... og min har alle tre![]()
Fikk godsnakka med dem og vist til TÜV-papirer på hele smæla, så årna det seg etter hvert. Bilen var 1 cm innenfor grensa for tillatt senking![]()
Men fikk i alle fall mye skryt for at bilen var helt plettfri og fin både uttapå, inni og under... Denne bilen har hatt et godt liv, og det skal den få videre og![]()
Eneste spørsmål som gjenstår er:
Oslo-skilter eller Akershus-skilter???
Stølen skrev:Vel, det skal være minst 10 cm fra bakken og opp til det laveste punktet på bilens underside... Min var 11Hvorfor det, er ikke profilen på dekkene tilsvarende lavere?![]()
Blir litt høyere med 16" dekk på sommern.