Jeg var ute i kveld og så litt på dette problemet med tailight failure på supra mk3 når en bytter over til Jspec baklykter. Jeg fikk dette til og virke som det skal
Først trodde jeg problemet oppstod når jeg fjernet tåkelyset. Men det stemmer ikke, så hele poenget var at det skulle være 2 kjøre lys i vær lykt som lyser hele tiden.
Når man satt dem i med en gang var det kun 1 lys i vær lykt som lyste. Jeg tok og kikka på den hvite kontakten som stod på de orginale lyktene først (den du kobler i bilen)
Og etter på kikka jeg på den hvite kontakten til jspec lyktene og fant da ut at , på jspec sine lykter er det da en kontakt som ikke er i bruk, vist man kikker inni kontakten og ser på de stål tappene
så er det da en som ikke får strøm. om man holder kontakten med den helt gjevne (glatte flaten opp) sånn at det sporet på en måte er ned . så var det den stål tappen helt oppe i høyre hjørnet som ikke får strøm.
Jeg tok og kappet litt isolasjon bort fra den kablen som går ut i fra den stål tappen som ikke får strøm , skrapte bort litt isolasjon på den og tvinnet da en en kabel rundt der, bare en liten bit på en 10 cm eller noe sånt
også kjørte jeg den andre enden da inn i der hvor de ståltappene går inn , og da plugget jeg den 10 cm biten inn i den andre ståltappen fra høyre altså nr 2 fra høyre når du holder kontakten med den glatte siden opp og det sporet ned.
Da fikk jeg 2 kjøre lys hele tiden i hver lykt ! og taillight failure forsvant. gjorde ingen ting om en fjernet tåkelyset.
Så takk for hjelpen jeg fikk her på forumet

No shit !! A 2jz engine, this will destimate all if you put about 10 grand in it.