Dr.Ling skrev:Vi skjønner nok alle den tragiske historien her, bare ved å se på den nydelige bilen og den latterlige prisenVel, det er vel egentlig ikkje kontrollør som har kuttet bilens verdi med 100.000.- det er vel eiger.Maks uflaks, for å si det mildt!
Hadde det vært min mekaniker som ved å anmerke "ikke original motor" på EU-kontrollskjemaet kuttet bilens verdi med 100.000kr hadde jeg klikket. Enda verre om det er noe bagatellmessig som har gjort at denne må inn i løvens hule (trafikkstasjonen). Jeg gjetter her, men må vel være det som har skjedd?
Men men, er jo bare å sette i 3S-GE'en igjen, original eksos, coiloverne har jo TÜV, få den godkjent, og bytte tilbake til 3S-GTE igjen! Vips har man norges fineste MR2! Og be til gud om at han som utfører neste EU-kontroll har litt medfølelse (eller tar lett i mot bestikkelser).
Kontrolløren har bare gjort jobben sin.
Viss han "overser" slikt og biltilsynet kaller bilen inn på stikkontroll så er det verkstedet som får svi. Og det for å være snill

For ikkje å snakke om viss bilen er innvolvert i en ulykke.....
Prius 06 executive, bastard automat
Camry 89 Xli automat
Corolla KE25 72 toyoglide
929 87 3liter V6 og 88 delebil
Camry 89 Xli automat
Corolla KE25 72 toyoglide
929 87 3liter V6 og 88 delebil