Pirken; Du har henvist til en wg, stor forksjell fra det trådstarter snakker om.
Kan ikke anbefale NGR dumpen, har hatt denne selv, og var kun plaget med lekkasjer ogl. En typisk kopi-dumt, var dårlige graderinger og overflate på innsiden av dumt (spisse støpekanter ogl). Kjøpte orginal Type RS, og var stor forskjell på hvordan disse virker i virkeligheten, skryt på papiret er ikke skryt i virkeligheten (slik som NGR gjør).
Kjører med kopi-ssqv på Celicaen min, fungerer helt utmerket! Kopi av v2 mener jeg.. Men denne kan heller ikke sammenlignes med den ekte, sett forskjell på disse, hele helhetsinntrykket fra utseende, bearbeiding, overflate etc etc.
Skru opp kopien din, se hva som gjør at den lekker!
Kan være at det er hull på membranen som skal holde lufta inne i bakre kammer på dumpen. Er det hull vil lufta lekke inn i 2. kammer og vil ikke være med å presse ventilen sammen slik lufta som er i selve dumpen (1. kammer) også skal gjøre.
Her er et bilde, så forstår du, 1. kammer fra venstre.
http://www.aqmotorsports.com/images/ssqv3_diagram.jpg
Kan ikke anbefale NGR dumpen, har hatt denne selv, og var kun plaget med lekkasjer ogl. En typisk kopi-dumt, var dårlige graderinger og overflate på innsiden av dumt (spisse støpekanter ogl). Kjøpte orginal Type RS, og var stor forskjell på hvordan disse virker i virkeligheten, skryt på papiret er ikke skryt i virkeligheten (slik som NGR gjør).
Kjører med kopi-ssqv på Celicaen min, fungerer helt utmerket! Kopi av v2 mener jeg.. Men denne kan heller ikke sammenlignes med den ekte, sett forskjell på disse, hele helhetsinntrykket fra utseende, bearbeiding, overflate etc etc.
Skru opp kopien din, se hva som gjør at den lekker!
Kan være at det er hull på membranen som skal holde lufta inne i bakre kammer på dumpen. Er det hull vil lufta lekke inn i 2. kammer og vil ikke være med å presse ventilen sammen slik lufta som er i selve dumpen (1. kammer) også skal gjøre.
Her er et bilde, så forstår du, 1. kammer fra venstre.
http://www.aqmotorsports.com/images/ssqv3_diagram.jpg
00 Lancer EVO VI RS2 LE (005/130)
94 Mondeo 2.0 GLX
x 05 BMW 320DT M-Sport (E46)
x 90 Toyota Celica GT4
x 86 Volvo 240
x 93 Volvo 240 (B230FK)
x 92 Ford Sierra
x 86 BMW 320 E30
94 Mondeo 2.0 GLX
x 05 BMW 320DT M-Sport (E46)
x 90 Toyota Celica GT4
x 86 Volvo 240
x 93 Volvo 240 (B230FK)
x 92 Ford Sierra
x 86 BMW 320 E30