sindrejl skrev:Hvor høyt trykk kjører du da?? og har du ct20b?Andy_Celica skrev:for å si det enkelt.. du kan kanskje få like mye hk ut av unichip, men du kan ikke forandre på noe i etterkant.. samt at motoren er ikke nærheten så driftssikker.. unichip er helt meningsløst kontra ren datasprut.. kan ikke sammenlignes egentligStian skrev:Når jeg snakka med deg på obs i særp sa du ikke noe om at du hadde en oppgradert turbo.Isteden for å lage så mye ball om dette, hvorfor kan dere ikke spørre!
![]()
For det første har jeg en oppgradert Fensport Turbo, for det andre så sitter det ett uni Ship i celicaen, og KN Filter + En IC i front.
Knakk den forje turbo i mr2 fordi det var en ventil til turbo trykk regulatoren som var blitt tett, så turbo picken stoppet på 1,9, ikke
rart Turbo gikk da........
Men uansett lagde ikke denne tråden for å disse noen, bare for å finne ut hva som er den beste løsningen. om det var chip eller datasprut.
For du sa jo at din var bremsa til 348. og min er kun bremsa til 330.og da lurte jeg også på om 01, bar hadde 18 hk å si, og det har vi jo ca kommet frem til.
Så forskjelen på en bil med org kvalifikasjoner, så er jo unichip like god som apexi power fc.
- 1993 Nissan Skyline R33 Gts J-Spec
X 1994 Celica GtFour WRC 1896/2500 J-Spec
x 1999 Corolla G6
X 1994 Supra TT J-Spec Med Skilter...
X 1994 Celica GtFour WRC 2191/2500 J-Spec
X 1995 Carina E xli 1,6
X 1994 Celica GtFour WRC 1896/2500 J-Spec
x 1999 Corolla G6
X 1994 Supra TT J-Spec Med Skilter...
X 1994 Celica GtFour WRC 2191/2500 J-Spec
X 1995 Carina E xli 1,6