chris skrev:Vil tro det er vesentlig billigere enn å skifte hele kalipperenKostet snaut 250 kroner for et nytt stempel til fremre calipper.hehe
chris skrev:Vil tro det er vesentlig billigere enn å skifte hele kalipperenKostet snaut 250 kroner for et nytt stempel til fremre calipper.hehe
turboman skrev:leste denne tråden her nå, og leste om at noen dytta stemplet helt inn, for deretter å sette på mansjetten og låseringen?? Om det stemmer, så er jo det helt genialt!!Jeg skjønner ikke at det skal gå an ihvertfall. Men det er kanskje en forskjell mellom rev.1 og 2-bremsene.
erling skrev:Jeg satte inn gummipakningen først, gummiring som ligger inni sylinderen, rundt stempelet. Så inn med stempelet, etter å ha pussa litt og smurt inn med sånn pasta som fulgte med, og til slutt på med mansjetten og låseringenturboman skrev:leste denne tråden her nå, og leste om at noen dytta stemplet helt inn, for deretter å sette på mansjetten og låseringen?? Om det stemmer, så er jo det helt genialt!!Jeg skjønner ikke at det skal gå an ihvertfall. Men det er kanskje en forskjell mellom rev.1 og 2-bremsene.
chris skrev:
Jeg satte inn gummipakningen først, gummiring som ligger inni sylinderen, rundt stempelet. Så inn med stempelet, etter å ha pussa litt og smurt inn med sånn pasta som fulgte med, og til slutt på med mansjetten og låseringen
turboman skrev:Hehe, man lærer så lenge man leverchris skrev:
Jeg satte inn gummipakningen først, gummiring som ligger inni sylinderen, rundt stempelet. Så inn med stempelet, etter å ha pussa litt og smurt inn med sånn pasta som fulgte med, og til slutt på med mansjetten og låseringen
Sjekket med mr2-tech nå, akkurat den samme beskrivelsen her... Er nok kanskje vi andre som dreit oss ut litt, når vi satte inn mansjetten før stempelet... men, men...
en erfaring rikere...
turboman skrev:Jeg har prøvd begge deler, flere ganger. Fikk ikke sett at ringen lå riktig på den andre måten. Men samma kan det være, vi fikk det nå til.
Sjekket med mr2-tech nå, akkurat den samme beskrivelsen her... Er nok kanskje vi andre som dreit oss ut litt, når vi satte inn mansjetten før stempelet... men, men...
en erfaring rikere...