Det som flere gjør da de monterer inline pumpe er å beholde den orginale. Da får man litt mer trykk og drivstoff uten å måtte ta ned tanken. Ellers så er det vel bare gå for å bytte ut til walbro.
Tanken var å bytte ut de orginale 440 cc injectorene til 550cc. Hvis du regner det om så finner man at det gir circa 25% drivstoff til motoren. Ved å øke bensintrykket litt så kan man tippe det over til de 30% man trenger. Da må en også ha en bredbåndslambda som kan manipulere signalet til E85 AFR.
Bilen er jo nå solgt
, men jeg har injectorer liggende hjemme. Ombygging blir bortimot permanent (siden det tar litt tid å forandre alt), men hvis du er intresert så kan jeg lage en liste over alt du trenger og sende deg link.
Tanken var å bytte ut de orginale 440 cc injectorene til 550cc. Hvis du regner det om så finner man at det gir circa 25% drivstoff til motoren. Ved å øke bensintrykket litt så kan man tippe det over til de 30% man trenger. Da må en også ha en bredbåndslambda som kan manipulere signalet til E85 AFR.
Bilen er jo nå solgt
