Det tok bare hele dagen.
Men fikk kjøre avsted å kjøpe is å brus tilslutt, god nedvask ble det også, steike som biler samler dritt når dem står i garasjen ass :p
Foreløpig gode tegn, den ser ut til å virke bra og går rent og ingen røyk, var noe vedvarende ved første kjøretur rundt på hjemstedet, men det vil jeg tro at det er ting som løsner fra innsuget å blir forbrent, det var ganske oljecoatet og jeg renset det jo noe meget.
Kjørt 5-6 mil, ingen tegn til røyk eller problemer så det er bra
Eneste den plages med er at om du motorbremser deg ned mot ett kryss så virker det som om tomgangsventilen ikke gjør det den skal noen ganger, av og til går bilen bare rett ned på rpm og stopper.
Ikke noe problem å kjøre med, men noe som skal forskes på ja, det er mulig noe av min triksing med vakuum etter jeg har stappet i JDM blokk med euro innsug, jdm plenum, euro throttlebody, kaldstart og tomgangsventil, således fått egr-delete på denne.
Deleted også kjølevannsslangen som sløyfer opp til throttlebody og tomgangsventil, hva skal disse her med det liksom.
For now, kjøre litt i sommer før det eksploderer igjen :p God forbid.
Om noen lurer, så er jeg nå tidenes ekspert på 3VZ-FE, fy faen for en pirkejobb det er å plukke ned disse her !