TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kjøring pÃ¥ EikÃ¥s torsdag 21. april

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#103061  av spkstrp

hehe.. nei jeg så ikke når han sku burne :lol: Men å burne med brent clutch; -ja det sier jo seg selv.. :roll: har aldri sett en skyline før jeg, likte de mye bedre på ordentlig enn på bilder.

#103074  av CelicaTurbo

Skyline er jo tøffe biler men dessverre var det eksemplaret der ikke helt velholdt da, men ihvertfall velbrukt (erh, kanskje ikke "velbrukt" men "mye brukt" :D ).

#103129  av kennethx

NISMO skrev:
spkstrp skrev:noen som tok bilde / har info av den sorte skylinen? er litt forelska nå jeg :lol: 8)
Du kødder nå :shock:
Det er den mest råtne skylinen jeg har sett.
Tosk til fyr som kjører den også, så du ikke når han skulle "burne"?

Edit:
Info om bilen:
1 stk svidd clutch :roll:
Tror vi sier nr 2 :)

#103143  av NISMO

kennethx skrev:
NISMO skrev:
spkstrp skrev:noen som tok bilde / har info av den sorte skylinen? er litt forelska nå jeg :lol: 8)
Du kødder nå :shock:

Edit:
Info om bilen:
:lol: Ja men nr 2 er ikke montert på bilen, han har kanskje den liggende i bilen for å vise til kompisene... Det må jo være minst 800 gamp for å svi en clutch :shock:
Håper den er borte til jeg får min :roll:

#103145  av kennethx

NISMO skrev:
kennethx skrev:
NISMO skrev: Du kødder nå :shock:

Edit:
Info om bilen:
:lol: Ja men nr 2 er ikke montert på bilen, han har kanskje den liggende i bilen for å vise til kompisene... Det må jo være minst 800 gamp for å svi en clutch :shock:
Håper den er borte til jeg får min :roll:
Den clutchen han svei opp på eikås var nettopp satt på, fordi han hadde svidd opp den forrige :lol:

#103188  av spkstrp

hvor vettig er det med burnout med 4wd forresten ? ... har ikke så mye peiling på det, men det høres ut som om det må slite noe j,,... på drivverket :)

#103193  av Speeder

spkstrp skrev:hvor vettig er det med burnout med 4wd forresten ? ... har ikke så mye peiling på det, men det høres ut som om det må slite noe j,,... på drivverket :)
ehh, du har ikke lest kenneth's projektside? :wink:

#103223  av spkstrp

Speeder skrev:
spkstrp skrev:hvor vettig er det med burnout med 4wd forresten ? ... har ikke så mye peiling på det, men det høres ut som om det må slite noe j,,... på drivverket :)
ehh, du har ikke lest kenneth's projektside? :wink:
Hehe.. tror det sier det meste ja :lol: skjønte først ikke hva du mente, før jeg kom til siste post... :roll: Godter meg ikke, bare så det er sagt...

#103224  av spkstrp

kennethx skrev:

Den clutchen han svei opp på eikås var nettopp satt på, fordi han hadde svidd opp den forrige :lol:
Han trodde vell den gamle clutchen var så hora med at det var fritt fram for mer "burning" med ny clutch ? :roll: litt kjedelig da.. sort skyline var dritfet forresten :)

#104652  av richeros

Kjelliken skrev:
Kjelliken 0.48.15
Kennethx 0.48.32
Rikky 0.49.75
Ronny 0.49.81
Wilmann 0.50.27
S 14 0.50.57
Spkstrp 0.52.06
Svinball? 0.52.45
Celicaturbo 0.53.27
Turbotrille 0.57.76 ( men er sikker på at det gikke raskere på slutten av dagen..)
Damn! Har jo ikke sagt ifra hvor glad jeg er for å ha vært med på dette.
Det var kjekt å få testet bilen litt ;) (Fikk et bra hakk i felgen men det var verdt det)
HÃ¥per virkelig at dette kan gjentas. Kjipt at det ikke eksisterer en eneste videosnutt av meg.....
btw, hvem er rikky på tidslisten?
takk til CelicaTurbo og alle andre som var med på å få dette til!

#104667  av kennethx

richeros skrev:Kjipt at det ikke eksisterer en eneste videosnutt av meg.....
Jepp, det var dessverre ikke noe råmatereiale, så jeg har ikke utelatt deg for å si det sånn. Hadde det ikke vært for turbotrille hadde med kamera, så hadde vi ikke hatt noe film i det hele tatt :wink:
richeros skrev: btw, hvem er rikky på tidslisten?
du :)

#104725  av Svinball

kennethx skrev:
Jepp, det var dessverre ikke noe råmatereiale, så jeg har ikke utelatt deg for å si det sånn. Hadde det ikke vært for turbotrille hadde med kamera, så hadde vi ikke hatt noe film i det hele tatt :wink:

Hmmm?

#104805  av kennethx

Svinball skrev:
kennethx skrev:

Hmmm?
joda, men trille sitt kamera har stort sett foreviget det samme som ditt, +litt mer :)

#105561  av Svinball

kennethx skrev:
Svinball skrev:
kennethx skrev: Jepp, det var dessverre ikke noe råmatereiale, så jeg har ikke utelatt deg for å si det sånn. Hadde det ikke vært for turbotrille hadde med kamera, så hadde vi ikke hatt noe film i det hele tatt :wink:

Hmmm?
joda, men trille sitt kamera har stort sett foreviget det samme som ditt, +litt mer :)

Men vi hadde hatt noe film...

Grunnen til at mitt kamera har nesten kun meg og ronny, er at trille og du og sikkert noen fler skulle ha med kamera, så da filmet meg og ronny hverandres kjøring... (og litt trille...) :wink: