supraespen skrev:Skal på biltilsynet med den i morra så håper alt går i orden da
Med rett innstilling...og med litt flaks med hennsyn til å treffe på "den rette" kundeveiledern..så går det meste bra
supraespen skrev:
Er nok en 300 hk i den tenker jeg ja,
Ser sånn ut på de fleste JDM-supras ja
supraespen skrev:
det sies jo at en får ca 20 hk mer bare med sportsluftfilter.
Dont do it!

Step away from the luftfilter please!

Trenden både i USA og England er nå å bruke originalfilterboksen med ett kurant innsatsfilter. Grunnen er rett og slett at om man benytter ett mushrom-filter...så vil det dra inn MYE...veldig VARM luft

Som selvfølgelig ikke er spesielt bra for effekten

Så...dropp mushrom på mkIV Supra
supraespen skrev:
Men hvis jeg må ha 17" da, åssen dimensjon burde jeg bruke da?
På de europesike Supra'ene så var 17x8" (50ET) hele veien rundt med 235x45-17" anbefalt til vinterbruk ihvertfall
Jeg bruker standardstørrelse sjøl...235/40 og 255/35 på vinterdekkene...MEN...det er ene og alene fordi jeg benytter de originale Suprafelgene som er 8" og 9,5" brede
Kommer litt ann på hvordan vintrene er der du bor egentlig...hva du bør kjøpe...eventuelt hva du kommer av gode tilbud på brukte felger?
Ble mye bla bla fra meg nå...så jeg vil runde av med å konkludere at etter mitt skjønn så vil 17"x8" (7,5" KAN sikkert fungere det også?) med 235/45-17" hele veien rundt er det beste om man kjører mye på snødekte veier