Merket på Japsetreffet i helga at den orginale oljekjøleren på 3gen turboene er lite verdt, etter 2 runder var jeg oppe i 120grader og etter 6 runder lå jeg opp i mot 135
(PÃ¥ slutten av dagen, da horna hadde vokst endel
)
Har en kjøler liggende fra en Audi som jeg tenkte jeg skulle prøve å plassere, men er usikker på hvor... Er det kurrant å plassere denne før luft filteret, altså helt innerst mot chassiet på førersiden? Eller er det en mulighet å montere den liggende over filteret, der hvor org ressonanseboks skulle vært?
Noen som evnt. vet hvordan det er å ha kjøleren høyere enn motoren, tenker på trykkfall ol?
Kjøleren er relativt stor, husker ikke i farten, men mener den er ca 30cmx20cmx5cm. Innbiller meg derfor at den bør kjøle greit nok, selv om den ikke er optimalt plassert. Som er i fronten eller stående under bilen, noe som medfører store ulemper med montering og driftsikkerhet


Har en kjøler liggende fra en Audi som jeg tenkte jeg skulle prøve å plassere, men er usikker på hvor... Er det kurrant å plassere denne før luft filteret, altså helt innerst mot chassiet på førersiden? Eller er det en mulighet å montere den liggende over filteret, der hvor org ressonanseboks skulle vært?
Noen som evnt. vet hvordan det er å ha kjøleren høyere enn motoren, tenker på trykkfall ol?
Kjøleren er relativt stor, husker ikke i farten, men mener den er ca 30cmx20cmx5cm. Innbiller meg derfor at den bør kjøle greit nok, selv om den ikke er optimalt plassert. Som er i fronten eller stående under bilen, noe som medfører store ulemper med montering og driftsikkerhet

Dagali Bil & Maskin - Dagali opplevelser - BS Bildeler.
http://www.aasbergdrifting.com
http://www.aasbergdrifting.com