simpusk skrev:det er en orginal ct 26. har prøvd 3 målere. alle viser riktig.. så vet ikke jeg. de som har peiling sier da at de kan lade max 1.5 når tenning er helt opptimal!!!!! å det er tydlig vis min!!
ALDRI I VERDEN!!! en org ct26 greier ikke og lade 1.5 kg helt ut UANSETT!!
det er flere grunner til at det ikke er tilfelle!!
1: turboen tåler ikker/greir ikke og lade så mye!!
2: ecu`n din er ikke mappet for så høyt trykk! så du vil enten få fuel cut eller noe helt for J.... med tenningsbank!!
eneste ved dette som kan være tilfelle er at du greier og få 1.5kg ved ca 4000rpm og så vil den uansett dale ned til 0.8-0.9!
(og hvis du faktisk lader 1.5kg på 4000rpm så begynner du og komme farlig nær et motorhavari!)
(men hvis det nå er sånn at du greier det så må turboen din ha blitt oppgradert av tidligere eier! (den eneste jeg vet om av oppgraderte ct26 som greier dette er vel stage 3 til fensport!
det må også ha blitt gjort noe med ecu! (byttet map sensor og chippa den om))
http://www.loberg-tuning.no
4WD Rototest. Ta kontakt for justering\bremsing av din bil.
89 celica gt4. moro bilen. 711AWHP.. ( 9.89 -231kmt Verdens raskeste 165 ?) Built\tuned\driven by me
