pezman skrev:Noen som vet hvor store de orginale høytalerene er i MK1'n?4" oppe der og så får du vel inn noen ikke alt for dype 6x9" i døra om du vil
@lpher skrev:Du disser Pioneer bare fordi vi KNUSER dere prismessig på Pioneer produkterproson skrev: Pioneer kommer snart på med en 8" Sub som er meget flat! Passer også bak stolryggen! Skal bytte ut min Rockford sub når den kommer på markedetEh...trenger ikke synke helt ned til Pioneer for å få til en 8" der vel?!Kommer i løpet av vår/sommeren.
CreeVal skrev:Må da si at de har gjort en god jobb med SPL subene sine daJoda...de skal ha ros for at de har begynt å tatt bass seriøst igjen![]()
TS-W121SPL syns jeg selv er helt konge, rett og slett fordi jeg har 2 av dem selv.
Kjøpt på Bilradiospesialisten
proson skrev:Feilprosenten på SPL subbene er vel seriøst ikke spesielt dårlig da! Jeg har jobbet på Torshov i 7 mnd nå, og vi selger MYE SPL subber, og vi har ikke fått inn en eneste en mens jeg har jobbet herVi har dessverre fått endel av både 1212 og 3004 i retur vi...og vi har solgt endel av de vi også... Problemet ligger i at de går varm om du belaster dem over tid...noe de bør tåle...men det gjør de altså ikkeSå det stemmer nok ikke helt Alf... Mulig det var mye feil med dem før..?
Vel, det kom inn en 3004SPL, men kunden hadde kjørt et skrujern rett gjennom høyttaleren!![]()
Synes SPL subbene er kjempebra jeg