SÃ¥ ble det litt mer uflaks igjen da..
Demonterte halve motorrommet for å få komme til å skifte dynamo reim.
1. fjerne cruise control boksen
2. fjerne diagnose terminalen
3. fjerne rør fra hotpipe til intercooler
4. fjerne rør fra intercooler til innsugsmanefold
5. fjerne wideband lambda brakett
6. fjerne undercower under bilen.
7. ta vekk hjulet
8. slakke opp reim på AC kompressor og ta av denne reimen
9. løsnet dynamo og slakket ut for så å ta av reimen.
Pakket ut den nye dynamo reimen jeg kjøpte på toyota, for så å finne ut at de har gitt meg FEIL reim!!!!! så da stod jeg der med uforettet sak...
Gadd ikke sette sammen igjen alt møkket heller.. får stikke til byen i morgen og håpe på at noen har en reim som passer..
Merket forøvrig også at ene festet på intercooleren har knekt tvers av!
Skal vedde på at det er pga alle de enorme hullene i veien her jeg bor.
Jeg tror vi får prøve å sveise den fra utsiden slik den står nå. Det er utrolig mye arbeid å ta den UT og så sette den inn igjen. Så vi får gjøre et tappert forsøk på å sveise fra utsiden, gjennom side inntaket.
Hva tror dere? noen gode sveisere her som har noen formening?
Demonterte halve motorrommet for å få komme til å skifte dynamo reim.
1. fjerne cruise control boksen
2. fjerne diagnose terminalen
3. fjerne rør fra hotpipe til intercooler
4. fjerne rør fra intercooler til innsugsmanefold
5. fjerne wideband lambda brakett
6. fjerne undercower under bilen.
7. ta vekk hjulet
8. slakke opp reim på AC kompressor og ta av denne reimen
9. løsnet dynamo og slakket ut for så å ta av reimen.
Pakket ut den nye dynamo reimen jeg kjøpte på toyota, for så å finne ut at de har gitt meg FEIL reim!!!!! så da stod jeg der med uforettet sak...
Gadd ikke sette sammen igjen alt møkket heller.. får stikke til byen i morgen og håpe på at noen har en reim som passer..
Merket forøvrig også at ene festet på intercooleren har knekt tvers av!
Skal vedde på at det er pga alle de enorme hullene i veien her jeg bor.

Jeg tror vi får prøve å sveise den fra utsiden slik den står nå. Det er utrolig mye arbeid å ta den UT og så sette den inn igjen. Så vi får gjøre et tappert forsøk på å sveise fra utsiden, gjennom side inntaket.

Hva tror dere? noen gode sveisere her som har noen formening?
Vedlegg
- MR2 TURBO -