Veit at dette ble diskutert her tidligere, men jeg sliter litt nå...
Har pr i dag 1stk hks direct bright boost meter og 1stk hks db oljetrykk meter, begge er mekaniske med hvit front.
Vil også gjerne ha overvåkning av olje temp i motor og girkasse, bensintrykket og eksostemperaturen, i tillegg er nok et a/f meter en fordel...
Slik jeg ser det kommer dette til å ligne "Gauge overkill" posten
, så om det er noen som har gode ideer er det bare så skrive i vei.
Ett annet problem er at db serien kun kommer som mekaniske metere, samt at serien ikke inneholder eksostemp eller a/f meter
Noe som er noe dritt, siden jeg synes de er geniale å se på og gjerne vil ha like instrumenter...
Liker ikke helt tanken på å ha bensin inn i bilen, men olje har jeg jo i a-stolpen allerede
Vurderte også Greddy profec e01, helt til jeg fant ut at den trenger e-manage for å foreta andre målinger
En annen ting er jo også om alle disse faktisk trengs...?
-Eksostemp mener jeg bør være med, om bensintrykket faller vil jo denne stige heftig.
-Olje temp på motor er nok også viktig, har merka med at det er klumper i motorolja om jeg har herja mye, sannsynligvis for varmt.
En oljekjøler trengs i så fall, men det er jo ok å kunne overvåke?
-Olje temp på girkassa, usikker på om det trengs, kanskje en stor "kjekk å ha" faktor?
-Bensintrykk, denne vil jo indikere en liten stund før eksostempen stiger, vil den ikke?
Kanskje for små tider det er snakk om?
-A/F meter, henger jo mest sammen med bensintrykk?
Om ikke Ecu tar kvelden da!
Har med jevne mellomrom sett multifunksjons instrumenter, noen som har prøvd disse/evnt. noen tanker?
Tenker da på driftsikkerhet og holdbarhet.
Det finnes jo digitale metere også....hmm, var kanskje en tanke det
Vel, om noen mener noe (det gjør jo de fleste her
) vil jeg gjørne høre noen synspunkter. 
Har pr i dag 1stk hks direct bright boost meter og 1stk hks db oljetrykk meter, begge er mekaniske med hvit front.
Vil også gjerne ha overvåkning av olje temp i motor og girkasse, bensintrykket og eksostemperaturen, i tillegg er nok et a/f meter en fordel...
Slik jeg ser det kommer dette til å ligne "Gauge overkill" posten

Ett annet problem er at db serien kun kommer som mekaniske metere, samt at serien ikke inneholder eksostemp eller a/f meter

Liker ikke helt tanken på å ha bensin inn i bilen, men olje har jeg jo i a-stolpen allerede

Vurderte også Greddy profec e01, helt til jeg fant ut at den trenger e-manage for å foreta andre målinger

En annen ting er jo også om alle disse faktisk trengs...?
-Eksostemp mener jeg bør være med, om bensintrykket faller vil jo denne stige heftig.
-Olje temp på motor er nok også viktig, har merka med at det er klumper i motorolja om jeg har herja mye, sannsynligvis for varmt.
En oljekjøler trengs i så fall, men det er jo ok å kunne overvåke?
-Olje temp på girkassa, usikker på om det trengs, kanskje en stor "kjekk å ha" faktor?
-Bensintrykk, denne vil jo indikere en liten stund før eksostempen stiger, vil den ikke?
Kanskje for små tider det er snakk om?
-A/F meter, henger jo mest sammen med bensintrykk?
Om ikke Ecu tar kvelden da!
Har med jevne mellomrom sett multifunksjons instrumenter, noen som har prøvd disse/evnt. noen tanker?
Tenker da på driftsikkerhet og holdbarhet.
Det finnes jo digitale metere også....hmm, var kanskje en tanke det

Vel, om noen mener noe (det gjør jo de fleste her

Dagali Bil & Maskin - Dagali opplevelser - BS Bildeler.
http://www.aasbergdrifting.com
http://www.aasbergdrifting.com