Bilen er en 1993 Celica 2.0 GT Cab.
relativt fin i lakken, noen småbulker etter uvørne tosker som parkerer ced siden av, et par smårifter i caben. Interiøret er sort skinn og veldig pent brukt.
Fortsatt usikker på hva jeg skal gjøre med den. Første trinn blir utvendig, med et "cleant" styling kit, redusere åpningen på vippelysene, lys i front fanger, eksos, og muligens pusse den ned og gi den ny lakk.
Tips til styling tas i mot med stor takk, da jeg er litt ny på Toyota styling.
innvendig blir det vel også gjort noe, lakk rundt om må pusses ned og lakkeres opp, tenkte å lakkere opp detaljer innvendig også, stereo må selvfølgelig til, dashen skal også friskes opp, og jeg skal ha på short shifter.
Ting vil ta litt tid, da jeg venter på å få ferdig prosjektgarasjen.
Det hadde vært veldig fint med råd og vink her.
Takker
relativt fin i lakken, noen småbulker etter uvørne tosker som parkerer ced siden av, et par smårifter i caben. Interiøret er sort skinn og veldig pent brukt.
Fortsatt usikker på hva jeg skal gjøre med den. Første trinn blir utvendig, med et "cleant" styling kit, redusere åpningen på vippelysene, lys i front fanger, eksos, og muligens pusse den ned og gi den ny lakk.
Tips til styling tas i mot med stor takk, da jeg er litt ny på Toyota styling.
innvendig blir det vel også gjort noe, lakk rundt om må pusses ned og lakkeres opp, tenkte å lakkere opp detaljer innvendig også, stereo må selvfølgelig til, dashen skal også friskes opp, og jeg skal ha på short shifter.
Ting vil ta litt tid, da jeg venter på å få ferdig prosjektgarasjen.
Det hadde vært veldig fint med råd og vink her.
Takker
'06 ML500 (konebil)
'06 V70 R AWD (sjefsbil)
'02 911 996 Turbo (lekebil)
'05 CLK 200K Cab (kosebil)
'91 Celica GT4 (prosjekt)
'83 Capri 5.0 375hk (snart pensjonist)
x-'02 Rav4
x-'99 Corolla G6 TTE
x-'01 A6 1.8T RS6
x-'90 Corolla 1.6 xli sport
'06 V70 R AWD (sjefsbil)