du bør prøve å bruke søkemotoren

vet at det har vært oppe en del ganger.vet at det er en danske som har forbindelser til noe jævlig billige greier her på forumet.
hukommelsen min er som en sil,men mener produktet het megasquirt eller noe
selv kjøpte jeg autronic av krb trading.no.
data spruten holder kontrollen på tenning og bensin.+++ en million andre data.
hvor mange hk
det er det bare fantasien og hva du har i motoren av turbo kammer dyser bensinpumpe osv som avgjør.som regel lommeboka som holder igjen.
problemet med chipp er at dem er forhåndsjustert etter spesifikke data som aldri stemmer med din bil og som må byttes så fort du bytter ut noe i motoren.Eller før fordi du kommer til å synes at det ikke fungerer og da blir det dyrt.
piggyback fungerer sammen med orghjernen på bilen og vil fungere veldig bra for 97% av de som trimmer.Den kan stort sett gjøre alt det en god datasprut kan gjøre med visse begrensninger.
Feks en unichipp(piggyback)har begrensning for hvor store dyser du kan bruke.Da vil du få for lite bensin ved for høyt turbotrykk.
Noe som vil begrense hvor mange hester du kan ha.
hiver du da på en megaturbo for å kjøre lavt trykk men likevel for å få mange hester får du en bil som er jævelig svak på lave turtal og som vil akse dårlig(vet at du vet akkurat dette

)
fins da ekstra styringsenheter slik at du kan hive på en ekstra dyse som slår inn ved et gitt trykk men det er heller ikke billig og vipps så er det også mye som kan gå galt og det er IKKE veien å gå.
Jeg vil påstå at skal du over 330hk(motor hester) så er det ulønnsomt å dumt å kjøpe piggyback.
du har større trygghet med datasprut da den måler luft ved innsug og ikke ved luftfilteret.
da blir blandinga riktig i forhold til luft inn.
sett at du er ute å brifer på banen du kjører hardt å lenge så faller en intercooler slange av.
Da vil som regel bilen kvele seg fordi den ikke måler luft lenger.
Og havari kan bli resultatet.
Dette skjedde meg ved rolig kjøring en gang og bilen kom ikke lenger.
Måtte ringe en kammerat for å få verktøy og slange klemme
Skjedde også en gang med datasprut men da var det bare å fortsette å kjøre.(Gikk litt slapt pga null trykk,men det gikk greit)
SÅ RÅDET ER:KJØP DATASPRUT.
OG IGJEN bruk søkemotor
mye bla bla bla. du får ta til deg det du trenger