har nå hatt denne bilen en stund, men skal nå heller legge ut en prosjekt tråd om denne.
Kjøpte bilen i januar 2006, og er fornøyd så langt.

Det første som plaget meg var stereoanlegget som var orginalt. ikke mye hi-end der akkurat.
Dette ble da byttet ut til noe eg synes passet mine ører bedre
Byttet spilleren til en Pioneer P7700.
Måtte da bytte rammen som orginale spilleren henger i.
Skal noen andre bytte spiller i en yaris må dere spørre toyota om følgende nr: 55406-52010 B0 ( da får du til gamle type )
Nye typen : 55406-52041 B0 , da får du noen hull på siden av rammen så du må ha litt mere. spør du om : 86221-52050 og 86221-52060 slipper du stygge hull på siden
Slik ble nå dette da.

Som dere ser så valgte eg feil ramme. Eg har da til den første modellen.. så dersom noen vil bytte blir eg glad
Lurer du på hvordan demontere spilleren så ser du dette her:
http://toyotaownersclub.com/forums/inde ... 20&t=21168
Byttet høytalerene fremme til Focal 165V slim, brukte en plastikk overgans ramme for å få 6,5" inn i steden for orginale 5,5"

Kabler må en jo ha, brukte da en Monster Cable InterLink 201XLN.

Strøm ble 21 kvadrats, trekt under bilen.
Forsterker må en ha.
det ble en HELIX A4 Competition. Hele 4*85 watt

Litt mere fyldig lyd måtte eg og ha, så da måtte eg ha sub.
Valget ble da en Pioneer 12" slim sub ( TS-SW124D ). ikke den kraftigste og beste, men bygget bare 8,5 cm i dybden så det måtte bli denne da.

Da eg ikke ville bruke opp det "store" bagasjerommet sdå ble kassen litt rar. bygget denne ned i hjulbrønnen for mest utnyttelse av plass,

Og da så det slikt ut når teppe i bagaerommet er oppe. Alt fungere som før. Like ”god” plass, og seten kan justeres frem og tilbake.

Dette var da stereoen.
Neste på liste er dumpventil. Denne er kjøpt inn, TurboXS. samme er nødvendige slager.
Men har bare ikke fått montert denne enda. Tar det vel en vakker dag.
Så når den tid kommer så blir det nok en oppdatering ja..
Huff. Ble en lang post dette. Men men...
Kjøpte bilen i januar 2006, og er fornøyd så langt.

Det første som plaget meg var stereoanlegget som var orginalt. ikke mye hi-end der akkurat.
Dette ble da byttet ut til noe eg synes passet mine ører bedre

Byttet spilleren til en Pioneer P7700.
Måtte da bytte rammen som orginale spilleren henger i.
Skal noen andre bytte spiller i en yaris må dere spørre toyota om følgende nr: 55406-52010 B0 ( da får du til gamle type )
Nye typen : 55406-52041 B0 , da får du noen hull på siden av rammen så du må ha litt mere. spør du om : 86221-52050 og 86221-52060 slipper du stygge hull på siden

Slik ble nå dette da.

Som dere ser så valgte eg feil ramme. Eg har da til den første modellen.. så dersom noen vil bytte blir eg glad

Lurer du på hvordan demontere spilleren så ser du dette her:
http://toyotaownersclub.com/forums/inde ... 20&t=21168
Byttet høytalerene fremme til Focal 165V slim, brukte en plastikk overgans ramme for å få 6,5" inn i steden for orginale 5,5"

Kabler må en jo ha, brukte da en Monster Cable InterLink 201XLN.

Strøm ble 21 kvadrats, trekt under bilen.
Forsterker må en ha.
det ble en HELIX A4 Competition. Hele 4*85 watt

Litt mere fyldig lyd måtte eg og ha, så da måtte eg ha sub.
Valget ble da en Pioneer 12" slim sub ( TS-SW124D ). ikke den kraftigste og beste, men bygget bare 8,5 cm i dybden så det måtte bli denne da.

Da eg ikke ville bruke opp det "store" bagasjerommet sdå ble kassen litt rar. bygget denne ned i hjulbrønnen for mest utnyttelse av plass,

Og da så det slikt ut når teppe i bagaerommet er oppe. Alt fungere som før. Like ”god” plass, og seten kan justeres frem og tilbake.

Dette var da stereoen.
Neste på liste er dumpventil. Denne er kjøpt inn, TurboXS. samme er nødvendige slager.
Men har bare ikke fått montert denne enda. Tar det vel en vakker dag.
Så når den tid kommer så blir det nok en oppdatering ja..
Huff. Ble en lang post dette. Men men...
-X-2005 Toyota Yaris TS Turbo