Har lenge sett etter en veteran som kan brukes daglig. Jeg trenger ingen bil til å kjøre med til jobb osv.. Så for å kjøre til butikken å besøke folk og handle store ting på IKEA fant jeg ut at denne bilen kan gjøre jobben perfekt, og det med en årsavgift på rundt 150kr og årlig forsikrings sum på ca. 500kr!
Bilen er en 69 Toyota Crown RS50 stasjonsvogn med en vill støtstangs firer på 2liter
Den er EU-godkjent, ganske rustfri og er veldig stygg i lakken.. Men, men, dette er ivertfall en bil med sjel 
Trenger noen smådeler som f.eks speedometer og brekk wire. Noen som vet hvor man kan får fatt på dette? Han jeg kjøpte bilen av hadde sjekket på Toyota, de sa at disse delene ikke lenger blir lagerført eller laget..?
Bilen er en 69 Toyota Crown RS50 stasjonsvogn med en vill støtstangs firer på 2liter

Trenger noen smådeler som f.eks speedometer og brekk wire. Noen som vet hvor man kan får fatt på dette? Han jeg kjøpte bilen av hadde sjekket på Toyota, de sa at disse delene ikke lenger blir lagerført eller laget..?
Vedlegg