TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• TRD speedo feilkode

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #220858  av Ã¸f

leste ut feilkoder idag,og fikk feil 24.noen andre som har erfaring med dette etter montering av TRD speedo?

#221061  av Ã¸f

hmm..ingen som vet :?

#221106  av tojo

Hmm code 24? det er jo "Intake air temp. sensor circuit"
For mer info se:
http://mkiv.supras.org.nz/articles/engine_2_24.htm

#221115  av Ã¸f

takk.det var visst 42.det skal være feil på speedo :oops:
lurte bare på om noen visste hvordan man får trd og hjernen til å samarbeide,eller om det er normalt å få denne feil-koden opp.hmm...ja jeg er flink til å forklare (NOT) :lol:

#221364  av bjornalf

har montert både speedo å turteller.. har ingen feilkode tror jeg alt funker bare fint på min... funker speedoen da?

#221369  av Ã¸f

bjornalf skrev:har montert både speedo å turteller.. har ingen feilkode tror jeg alt funker bare fint på min... funker speedoen da?
funker helt supert ja,over 180 også.er litt kjipt å få opp den "varsel-trekanten" og "motorlyset" i dashen.hmm...skal skru det ut og se om det kan være brudd på en ledning eller noe.

#221421  av sx-4-ever

Jeg har og varsel trekanten i dashen ;) Men det er fordi den er "spoiler" knappen er koplet fra. Dette var vist fordi den originale fangeren hadde no justerbart? Stemmer det ?

#221553  av Ã¸f

sx-4-ever skrev:Jeg har og varsel trekanten i dashen ;) Men det er fordi den er "spoiler" knappen er koplet fra. Dette var vist fordi den originale fangeren hadde no justerbart? Stemmer det ?
fint med ekstra belysning :lol: noen ble levert med aktiv spoiler ja.

#221558  av sx-4-ever

Er det en sikring ell no som gjør at jeg kan få bort grunnen til det lyset ? Ra ut spoiler bryteren? Sikringen til den ell no ?

#221585  av Ã¸f

sx-4-ever skrev:Er det en sikring ell no som gjør at jeg kan få bort grunnen til det lyset ? Ra ut spoiler bryteren? Sikringen til den ell no ?
tipper du vil få feil uansett om du napper vekk bryter/sikring.har ikke skrudd alt for mye toyota.men det må da vel gå å kan "lure" sensoren.enten koble jord ELLER + på den.hmmm....ingen som er dyktige på elektronikk her da?

#221606  av azt

sx-4-ever skrev:Er det en sikring ell no som gjør at jeg kan få bort grunnen til det lyset ? Ra ut spoiler bryteren? Sikringen til den ell no ?
jeg gjorde mod på min aktive spoiler for å få den til å stå nede hele tia, ved å kjøre den ned og nappe ut ledningen til styreboksen som ligger bak stereo'n. og ikke noe varsellys da.

#221716  av sx-4-ever

Jeg har ingen spoiler :roll: hehe. Har styling på ;) Vet ikke hvor sensoren ligger en gang :D Tenkte kansje bare en ledning fra pluggen til + og en til jord? så vil den være "aktiv" ? Hvor ligger denne pluggen ?

#221730  av Ã¸f

hmm...mye interesant på den siden tojo linket til :)
 #223082  av bjornalf

jeg får ikke opp noe varsell trekant eller noe da jeg passerer 180.. alt er akkurat som normalt... hmmm... mystisk........... mnmn er fornøyd jeg...

ingen varsell trekant da jeg passerte 300 heller ;)
 #223124  av Stiansen

bjornalf skrev: ingen varsell trekant da jeg passerte 300 heller ;)
Hard testing på gang? :P