Larsen skrev:Du kjøper et komplett sett hvor du bytter ut foringer på to steder for hvert hjørne. samt for stabilisatorstagene (og styresnekka på mk1) Hvor vanskelig de er å bytte kommer ann på hvor mye rust det er på bilen. En bil med lite rust kan være veldig enkel og tas på en dag, mens jeg slet med en bolt som hadde rustet fast i to uker (inkludert jobb på dagtid da). Verktøy som er nyttig er løftebukk/bukker. Propanbrenner, hammer/slegge og en god latmannsarm.
17 år begynner jo å bli litt gamelt da, men du kan jo sikkert presse en del år til ut av dem. Personlig syns jeg polyforingene er den modden som har gitt meg mest for pengene (sikkert litt delte meninger om det da)!
Høres bra ut!

leste om de foringene på Twos nå og tror jeg går for de. Det følger vel motorforinger i den pakka også? Ja det er vel de som ligger til venstre vel?
Eller forresten, det står ikke noe om motorforingene i beskrivelsen av innholdet i pakka:
MKII Kit Includes:
1. Front and rear control arm bushings
2. Front and rear strut bar bushings.
3. Front and rear anti-sway bar bushings
4. Rear strut bar control arm to chassis bushings
Har ikke lengre Mr2 men en Renault Megane.