Noen som har peiling på hva jeg må kjøpe for å øke hester?? Hvor får jeg kjøpt turbo og lignende?? Mulig med dumpventil på en automat?
Turbo.
Det er jo alltids en mulighet for å montere turbo på din motor, men dette er svært kostbart. Du trenger turbo,rør,ic,eksos,manifold, oljesystem, bensinsystem, mange timer med utpønskning samt noe å styre dette på. Din nåværende ECU vil få problemer med å takle turboen riktig og dette kan fort bli en dyr affære. I tilegg må vel girkassa di skiftes, og kanskje ny clutch. Er ikke helt sikker på hvilken kasse og clutch det sitter i denne, så andre kan kanskje svare bedre enn meg.
En annen mulighet er å slippe ned en ferdig turbomotor i variant 3S-GTE. 2.gen vil vel passe best vil jeg tro? Usikker på
motorfester og om en 3. gen passer, men dette er kanskje den enkleste og billigste måten framfor å montere turbo på selv.
Det er andre som har bedre peiling enn meg, som sikkert kan uttale seg mer her, og gi deg hjelp

Min anbefaling er likevel å utnytte søkefunksjonen her på forumet. Dette temaet har vært oppe flere ganger før.