Noen som bruker et slikt kort: http://www.kredittkortguide.com/?p=16?
95mod Celica GT-FOUR st205
09mod Hilux 120hk TDI
09mod Hilux 120hk TDI
castman skrev:Joa, kjedelig med mange kortDe sender nok med ett kredittkort eller så er dette kortet kredittkort og rabattkort. Jeg skal ikke si at jeg ikke skjønner deg, særlig om du kjører veldig mye.Brukte minimum 300kr dagen i drivstoff fra juni og ut august.Da savna jeg ett skikkelig rabattkortmed siden jeg kjører så sinnsykt mye utgjør dette noen kroner da..
Lurer på hva de egentlig tjener penger på siden det skal være gratis å ha, og bruke kortet? Satser de liksom på at folk skal få i minus på kortet, for deretter ta sinnsyke renter ?
ArildM skrev:Enig i det, bruker coop kortet selv siden vi har en Prix butikk som nærbutikk. Ble en 1000,-lapp i utbytte gjennom 6mnd handling og bensinkjøp.tror du skal ha fyllt ganske mye bensin for å fått så mye igjen bare på ett rabatt kort:P
ArildM skrev:Var både mat og bensin daEr jo 30 øre/literen man får i Coop greier, så om man bruker bilen mye blir det fort noen kroner i løpet av et helt år.Selve bensindelen ble det ikke mye å få tilbake på nei.
mr2storbrua skrev:Minuset med coop-kortet er at det ikke er noen stasjoner i nærheten som har billig-98. Da er det billigere å reise over gata å fylle der uten rabatt. Har prøvd å få kort på den stasjonen jeg bruker å fylle på, men siden jeg er student har jeg ikke høy nok inntekt. Det er også det eneste svaret jeg får, står ikke noe om hvor stor inntekten må være.da er det sikkert ett kredittkort opplegg...