Sommer 2010 skal jeg flytte til sverige. Da skal man ha seg en Toyota Supra MKIV. Men.... Har søkt litt rundt på forumet, men ikke funnet egentlig det jeg leter etter. Lurer på hvor rustutsatt disse bilene er. Er det noe spesielt jeg bør se etter? Det blir helt sikkert en høyrestyrt twinturbo. Hva kan gjøres relativt billig, og hva må gjøres ved evt trimming etc. Har tenkt meg rundt 350 hester i den. Da dette ikke er noe stress å få registrert i sverige da men har den på svenske skilter. Er det noen her på forumet som feks har dobbel utblås bak istedenfor loffristeren?
Trimminga skal være driftsikker. Iallefall så dritfsikker som mulig. Blir også oppgraderte bremser osv på den også som kreves av biltilsynet i sverige. Tjener man mnye på å bytte kammer på den feks? Kjører en nissan 200sx s14a idag, og tjener mye på kambytte på de. Bør jeg evt dra til tyskland for å se etter en? kanskje evt snakke med en importør i sverige og ta inn en fra japan?
Regner med at jeg har rundt 150k til Suprakjøp neste sommer. Ser det ligger en del ganske greit trimmet på blocket.se til rundt denne prisen. Men bør man kjøpe trimmet? eller bør jeg trimme selv? Får jo ting ganske så mye billigere i sverige med tanke på norges latterlige toll og avgiftssystem.
Er det stress å sette på den speedlimit remover tingen?
Trimminga skal være driftsikker. Iallefall så dritfsikker som mulig. Blir også oppgraderte bremser osv på den også som kreves av biltilsynet i sverige. Tjener man mnye på å bytte kammer på den feks? Kjører en nissan 200sx s14a idag, og tjener mye på kambytte på de. Bør jeg evt dra til tyskland for å se etter en? kanskje evt snakke med en importør i sverige og ta inn en fra japan?
Regner med at jeg har rundt 150k til Suprakjøp neste sommer. Ser det ligger en del ganske greit trimmet på blocket.se til rundt denne prisen. Men bør man kjøpe trimmet? eller bør jeg trimme selv? Får jo ting ganske så mye billigere i sverige med tanke på norges latterlige toll og avgiftssystem.
Er det stress å sette på den speedlimit remover tingen?