Når jeg kjørte hjem fra jobben i dag kom jeg over en mildt sagt hjelpesløs ung kvinne som hadde fått motorstopp og greide ikke å få start igjen. Hun hadde tømt batteriet for strøm så jeg koblet til startkabler, men heller ikke det fikk liv i bilen hennes. Da var neste råd å dra å hente land cruiseren til stefaren min og taue stakkars jenta til en nærliggende parkeringsplass. Slepetauet ble festet som det skal og vi var klare for avgang, men her kommer enda ett bevis på at ikke alle kvinnfolk er så lure å ha bak rattet
Ferden startet relativt bra da veien gikk rett frem, men da vi kom til første sving så jeg at bilen hennes gikk rett frem og inni brautekanten med ett lite smell, men alt så ut til å gå bara så vi fotsatte noen meter til. Men bilen hennes gikk bare skrått i neste brautekant på andre siden av veien. da stoppet jeg og gikk ut for å høre hva i all verden hun holdt på med. da sa hun at hun trudde ikke det var lurt å taue bilen lengre siden rattlåsen gjørde at hun ikke fikk svingt noe særlig
Noen mennesker burde rett og slett ikke hatt førerkort sier jeg bare

Ferden startet relativt bra da veien gikk rett frem, men da vi kom til første sving så jeg at bilen hennes gikk rett frem og inni brautekanten med ett lite smell, men alt så ut til å gå bara så vi fotsatte noen meter til. Men bilen hennes gikk bare skrått i neste brautekant på andre siden av veien. da stoppet jeg og gikk ut for å høre hva i all verden hun holdt på med. da sa hun at hun trudde ikke det var lurt å taue bilen lengre siden rattlåsen gjørde at hun ikke fikk svingt noe særlig

Noen mennesker burde rett og slett ikke hatt førerkort sier jeg bare