Da blir jeg og ta over et AW11 prosjekt.
motor og gear trenger overhaling og oversyn, rådebank + diverse oljelekkasjer.
Hopper ut av 5 gear hvis du ikke sitter og holder spaken på plass.
Er det noen spesielle ting jeg burde skifte ut når jeg allerede har ute motor og gear som kan være en svakhet på disse.
har desverre ikke så mye erfaring med mk1.
Jeg har lite erfaring med er trimming, men mer erfaring med bremser og understell. har dere mulighet for og komme med noen tips. kanskje oppdatere meg med litt om hva som er normalt og gjøre på disse hvis du har tid.
Jobber som Diagnostic technician og er fredig med Trinn 3 på team21 skolen, for de som hvet hva det er, så det skall ikke stå på nøtta i hvertfall=) men har desverre vert lite borti emnet trimming. er ikke ute etter noe jævlig store greier, men kunne tenkt meg litt mer dyttekraft som funker til veibruk, og på bane en gang i året=)
Mvh
Andreas R. R
motor og gear trenger overhaling og oversyn, rådebank + diverse oljelekkasjer.
Hopper ut av 5 gear hvis du ikke sitter og holder spaken på plass.
Er det noen spesielle ting jeg burde skifte ut når jeg allerede har ute motor og gear som kan være en svakhet på disse.
har desverre ikke så mye erfaring med mk1.
Jeg har lite erfaring med er trimming, men mer erfaring med bremser og understell. har dere mulighet for og komme med noen tips. kanskje oppdatere meg med litt om hva som er normalt og gjøre på disse hvis du har tid.
Jobber som Diagnostic technician og er fredig med Trinn 3 på team21 skolen, for de som hvet hva det er, så det skall ikke stå på nøtta i hvertfall=) men har desverre vert lite borti emnet trimming. er ikke ute etter noe jævlig store greier, men kunne tenkt meg litt mer dyttekraft som funker til veibruk, og på bane en gang i året=)
Mvh
Andreas R. R
1986. MR2 4A-GE 20v Blacktop (Søndagsbil) http://ts-ogn.no/index.php?option=com_j ... 61&t=39525
1990. MR2 GTI (banebil)
1990. Celica GT4 (oppussingsprosjekt)
1999. Lexus IS200 (bruksbil)
1990. MR2 GTI (banebil)
1990. Celica GT4 (oppussingsprosjekt)
1999. Lexus IS200 (bruksbil)