mr.two skrev:Er ikke noe som heter billig chip til bensin biler...Og husk at det absolutt bør gjøres en justering på rulle for å otimalisere effekten av en chip opp mot de mods du har gjort fra før. Koster vel rundt 10-12k hvis jeg husker rett...ja, kan stemme at prisen ligger deromkring ja. de selger sånne "super-chip's" på ebay, men det sier seg selv at det ikke funker. men er vel kanskje en opp i mot 10 hk å hente, hvis man har ny eksos og åpent filter, er det ikke det da?
chris skrev:Er vel rundt den effekt økningen du antyder du vil få, med en ordentlig chip og justering. Er ikke vits i å trimme en NA spør du meg, for det smaker ikke 1/10 av det det koster...Men enhver får gjøre og bruke pengene sine som en vil !mr.two skrev:Er ikke noe som heter billig chip til bensin biler...Og husk at det absolutt bør gjøres en justering på rulle for å otimalisere effekten av en chip opp mot de mods du har gjort fra før. Koster vel rundt 10-12k hvis jeg husker rett...ja, kan stemme at prisen ligger deromkring ja. de selger sånne "super-chip's" på ebay, men det sier seg selv at det ikke funker. men er vel kanskje en opp i mot 10 hk å hente, hvis man har ny eksos og åpent filter, er det ikke det da?
mr.two skrev:enigchris skrev:Er vel rundt den effekt økningen du antyder du vil få, med en ordentlig chip og justering. Er ikke vits i å trimme en NA spør du meg, for det smaker ikke 1/10 av det det koster...Men enhver får gjøre og bruke pengene sine som en vil !mr.two skrev:Er ikke noe som heter billig chip til bensin biler...Og husk at det absolutt bør gjøres en justering på rulle for å otimalisere effekten av en chip opp mot de mods du har gjort fra før. Koster vel rundt 10-12k hvis jeg husker rett...ja, kan stemme at prisen ligger deromkring ja. de selger sånne "super-chip's" på ebay, men det sier seg selv at det ikke funker. men er vel kanskje en opp i mot 10 hk å hente, hvis man har ny eksos og åpent filter, er det ikke det da?
ole emil skrev:hmm. takker for alle sver. må ha meg turbo dajepp