Guess who's back....guess who's back.....
Ro og orden er heldigvis igjenopprettet i bygda, sto tidlig opp i dag (Lørdag) og forlenga eksosanlegget 3cm. (siden det har hatt en lei tendens til å dette ut av potta) Sveiset på nye kanter på ic røra, (som også blåste fra hverandre i hytt og pine) Tetta også en liten olje lekkasje fra følerene til olje temp og trykk.
Sjekka olje og vann, starta opp og koblet til pc'en, brukte noen timer på å kjøre mens jeg programmere sprutet grovt opp til 1,4kg ladetrykk.
I kveld GRISA jeg Calibra turbo 4x4'n som jeg stadig driver og tester mot
Han er nå oppe i 315hk, (på papiret) men har litt småfix som ikke er helt som det skal være.
Fra stillestående ligger vi likt på 1-3gir, derifra har han ikke sjangs
Det skal også sies at jeg kjører med utilkoblet deltagte, noe som vil si at jeg ikke kan gi full gasss etter at jeg har passert 0,5-0,6kg, fordi trykket da stiger så fort at jeg er redd den skal åpne og grille alt jeg har baki der
Dessuten er ikke map'et klargjort for mer enn 1,4.
Alt i alt, med pedalkontrolert turbotrykk er jeg rimelig fornøyd
Arne, kom oppover en tur nå

Ro og orden er heldigvis igjenopprettet i bygda, sto tidlig opp i dag (Lørdag) og forlenga eksosanlegget 3cm. (siden det har hatt en lei tendens til å dette ut av potta) Sveiset på nye kanter på ic røra, (som også blåste fra hverandre i hytt og pine) Tetta også en liten olje lekkasje fra følerene til olje temp og trykk.
Sjekka olje og vann, starta opp og koblet til pc'en, brukte noen timer på å kjøre mens jeg programmere sprutet grovt opp til 1,4kg ladetrykk.
I kveld GRISA jeg Calibra turbo 4x4'n som jeg stadig driver og tester mot

Han er nå oppe i 315hk, (på papiret) men har litt småfix som ikke er helt som det skal være.
Fra stillestående ligger vi likt på 1-3gir, derifra har han ikke sjangs

Det skal også sies at jeg kjører med utilkoblet deltagte, noe som vil si at jeg ikke kan gi full gasss etter at jeg har passert 0,5-0,6kg, fordi trykket da stiger så fort at jeg er redd den skal åpne og grille alt jeg har baki der

Alt i alt, med pedalkontrolert turbotrykk er jeg rimelig fornøyd

Arne, kom oppover en tur nå

Dagali Bil & Maskin - Dagali opplevelser - BS Bildeler.
http://www.aasbergdrifting.com
http://www.aasbergdrifting.com