Nå ser det ut til at jeg er forfulgt av uhell, i dag tidlig røyk f.. meg register-reima på celica`en.
(Reima hadde røket tvers av gitt.)
I tillegg til at styrestaget har tatt kvelden (får nytt i løpet en uke) ,foringene på 2 av stab.staga bak røyk samtidig (henta fullt sett i sverige) og så fikk front-fangeren seg en trøkk da jeg snuste litt på henger-feste på bilen foran meg.
Alt dette rett etter at jeg har skifta lagere bak for den nette sum av 5000,-
F..n jeg som skal på gatebil å greier til helga, nå blir det noen seine kvelder for å få fiksa gullet før helga.
Tar det lang tid å bytte reg.reim på 3sge-motoren?
Noen spesielt jeg må passe på eller som må gjøres?
titta litt nedi der istad og det så ut til at jeg må løsne det ene motorfestet og løfte motoren noen cm for å få lirka reima under? kan det stemme?
PS priser meg lykkelig over at det er en non-interference motor ja.
Kenneth

I tillegg til at styrestaget har tatt kvelden (får nytt i løpet en uke) ,foringene på 2 av stab.staga bak røyk samtidig (henta fullt sett i sverige) og så fikk front-fangeren seg en trøkk da jeg snuste litt på henger-feste på bilen foran meg.

Alt dette rett etter at jeg har skifta lagere bak for den nette sum av 5000,-

F..n jeg som skal på gatebil å greier til helga, nå blir det noen seine kvelder for å få fiksa gullet før helga.

Tar det lang tid å bytte reg.reim på 3sge-motoren?
Noen spesielt jeg må passe på eller som må gjøres?
titta litt nedi der istad og det så ut til at jeg må løsne det ene motorfestet og løfte motoren noen cm for å få lirka reima under? kan det stemme?
PS priser meg lykkelig over at det er en non-interference motor ja.
Kenneth