Noen som vet mer om ryktene om at Celica og MR2 går ut av produksjon etter 2005? Arvtagere?? Dukker det noensinne opp en ny Supra??
Toyota Celica T-S 2001
øxseth skrev:Ja jeg har hørt noe om det, håper ikke det. Vet at det skall komme en ny supra i 2005.Er vel ingen som VET det konkret enda da
CelicaGT skrev:Visst toyota legger ned mr2 og celica, da tyder vel det på ganske store omveltninger i navnet Toyota når dei fjerner 2 biler med så masse historie.... Kan det bli noke ala Carina--->Avensis?????til info har jeg lagt merke til at i endel land heter både Carina og Avensis (som vi kjenner de) av en eller annen grunn Corona! Ligger nok kun under markedsførings avdelinga det navnebyttet vi hadde der vil jeg tro... (Corona var nok uaktuelt f.eks. pga. øl'et med samme navn
@lpher skrev:Voltaen kommer jo visstnok, brukbar arvtager til Supra det vel?øxseth skrev:Ja jeg har hørt noe om det, håper ikke det. Vet at det skall komme en ny supra i 2005.Er vel ingen som VET det konkret enda daUtenfor TMC i Japan ihvertfall
De fleste engelsk og nordisk-språklige Toyota forumene har vært fulle av rykter helt siden Supran gikk utav produksjon i 2002...så en liten dose is imagen gjør seg nok her...den som lever får se
@lpher