(masse banning)
Begyner og bli lei av tennplugger som takker for seg nå. Driver og bytter eksosmanifold nå og koser selvfølgelig med alt annet på bilen. Da jeg skrudde ut tennpluggene inatt ble jeg så forbannet at jeg vurderte og begå et æresdrap på meg selv. Isolatorene har boblet opp og ene tennpluggen har begynt og smelte i den ene kontakten til elektroden. Tittet nedi stemplene mine og de ser fine ut heldigvis. Har tydeligvis fått feil varmeverdi igjen. Litt rart da jeg ba om en grad kaldere plugger hos flisundet. Ikke har jeg ladet mer en rett over 1bar med de heller. Og at det var på sylinder 3 og ikke 4 den har blitt varm er litt rart det og.
Skal ringe til flisundet imorgen og kjefte de huden full, sattser på og få pengene tilbake da
Pluggene mine heter så mye som FR6DP1 og er ifra BOSH, 548kr rett ut av vinduet. Det jeg kan tenke meg er årsaken er at de ikke sjekket åpninga mellom elektrodene da de noen ganger ikke er helt rett ifra fabrikk.
Så nå setter jeg inn pluggene fra audi s4 igjen, de er 2 grader kaldere en orginale plugger og har tålt ren misshandling før, tydeligvis det eneste som holder??
Eksosventilene mine er og krittvite, det liker jeg heller ikke, tyder på at bilen har gått med litt feil blanding, ellers så kan det ha noe og gjøre med en ekstrem stor eksosmanifold lekasje jeg har kjørt hele ferien med, holdt kunn tett ved veldig varm eksosmanifold
Oslo sylinderservice tar rundt 1000kr for og planslipe manifolden min, koster skjorta, men ble frarådet og kjøpe ny da eksosmanifoldene på disse motorene vistnokk har en tendens og vri seg, så om den allerede var vridd ville den mest sannsynlig holde seg bedre nå. Er et sjansespill man må ta her hehe.
Gleder meg iallefall til og få bilen på veien igjen, kjørt ford escort med 1.6liter siden fredag nå, og den river ikke akkuratt skinnet av pølsa om man gir gass
Begyner og bli lei av tennplugger som takker for seg nå. Driver og bytter eksosmanifold nå og koser selvfølgelig med alt annet på bilen. Da jeg skrudde ut tennpluggene inatt ble jeg så forbannet at jeg vurderte og begå et æresdrap på meg selv. Isolatorene har boblet opp og ene tennpluggen har begynt og smelte i den ene kontakten til elektroden. Tittet nedi stemplene mine og de ser fine ut heldigvis. Har tydeligvis fått feil varmeverdi igjen. Litt rart da jeg ba om en grad kaldere plugger hos flisundet. Ikke har jeg ladet mer en rett over 1bar med de heller. Og at det var på sylinder 3 og ikke 4 den har blitt varm er litt rart det og.
Skal ringe til flisundet imorgen og kjefte de huden full, sattser på og få pengene tilbake da
Pluggene mine heter så mye som FR6DP1 og er ifra BOSH, 548kr rett ut av vinduet. Det jeg kan tenke meg er årsaken er at de ikke sjekket åpninga mellom elektrodene da de noen ganger ikke er helt rett ifra fabrikk.
Så nå setter jeg inn pluggene fra audi s4 igjen, de er 2 grader kaldere en orginale plugger og har tålt ren misshandling før, tydeligvis det eneste som holder??
Eksosventilene mine er og krittvite, det liker jeg heller ikke, tyder på at bilen har gått med litt feil blanding, ellers så kan det ha noe og gjøre med en ekstrem stor eksosmanifold lekasje jeg har kjørt hele ferien med, holdt kunn tett ved veldig varm eksosmanifold

Oslo sylinderservice tar rundt 1000kr for og planslipe manifolden min, koster skjorta, men ble frarådet og kjøpe ny da eksosmanifoldene på disse motorene vistnokk har en tendens og vri seg, så om den allerede var vridd ville den mest sannsynlig holde seg bedre nå. Er et sjansespill man må ta her hehe.
Gleder meg iallefall til og få bilen på veien igjen, kjørt ford escort med 1.6liter siden fredag nå, og den river ikke akkuratt skinnet av pølsa om man gir gass

91 auda 90 quattro 20v
x91 Celica GT4 Carlos Sainz nr 2993 av 5000
x91 Celica GT4 Carlos Sainz nr 2993 av 5000